Odkopię nieco temat.
Dziś spotkałem się z użytkownikiem forum astra-g kamo502 z którym odczytaliśmy błędy w mojej bertonce. Jedyne jakie się pojawiły to P100 i P110.
Opiszę jak to jest z check'iem. Pali się cały czas podczas jazdy. Dodatkowo wybadaliśmy jakieś dziwne zachowanie przy dodawanie gazu na niskich obrotach, dźwięk typu "psssst" gdzieś z okolic puszki filtra powietrza. Poza tym, auto chodzi ładnie, nie faluje na obrotach na jałowym ani nic. Jedyna bolączka to odpalanie.
Gdy sprawdziliśmy napiięcie na przepływomierz (powinien pracować w zakresie 0.2 V - 1.2 V) okazało się że u mnie pracuje tylko ze stałą wartością 5.65 V.
Okej, rozumiem że walnięty jest przepływomierz albo jego masa tak jak w temacie opisano. Jednak nie sądze by błędy te miały wpływ na odplanie.. Gdy auto nie chce odpalić, wygląda to tak:
Mrugający check w trakcie odpalania... Na kompie nie wykazało żadnych obecnych ani zapamiętanych błędów immo
Dodam że zawsze mam ze sobą 2 kluczyki i często na obu jest to samo i nie da się odpalić ( tak jak na filmiku )
WTF ?
//