No to zaczynamy;
podstawa do tego zeby to funkcjonowalo jest ze mamy w samochodzie tzw. "komfortschliessung"
Sorry, nie mam pojecia jak to na polski przetlumaczyc :oops:
Sprawdzic mozna to w bardzo prosty sposob;
otwieramy szybe kierowcy
zamykamy drzwi
wsadzamy klucz w drzwi kierowcy,
zamykamy normalnie auto, przekrecajac kluczem w prawa strone,poczym przekrecamy klucz jeszce bardziej w prawo i trzymamy go w tej pozycji - szyba powinna sie zamknac.
Jezeli szyba sie zamknela (klucz musimy podczas zamykania caly czas trzymac w prawo przekrecony) to nasze auto posiada "komfortschliessung", i mozemy sobie zbudowac zamykanie drzwi przez pilota w kluczu.
Modul sterujacy centralnym zamkiem jest po prawej stronie "w nogach" pasazera. (tam gdzie Calibra i Vectra mialy Motronic-a)
Wymontowujemy tem modul i otwieramy.
Wszystkie elektroniczne czesci wlutowujemy wedlug planu , i wzmacniamy wszystko klejem na goraco przed wibracjami.
Zamykamy modul, montujemy spowrotem w aucie - i gotowe.
Po na cisnieciu na pilota w celu zamkniecia auta szyby sa zamykane automatycznie.
Ja mam to u siebie zamontowane od 1,5 roku, i dziala niezawodnie.
Kosztowalo mnie to wszystko ok 2 Euro na czesci i godzinka spokojnej roboty.
Jak macie jeszcze jakies pytania to pytac.
Tutaj jeszcze raz ten sam plan z polskimi oznaczeniami kolorow kabli.
SirAdam