Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 23:43

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 19:26 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
A jak wymiana ma się do gwarancji? Mechanik musi wydać gwarancję na silnik? Bo wiadomo wystarczy, że pasek strzeli i po silniku :/ i chcialbym wiedzieć czy mogę żądać naprawy/wymiany silnika gdyby do takiego czegoś doszlo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 20:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jak dostaniesz na piśmie gwarancje od mechanika to możesz
Inne gwarancje nic Ci nie dają :)
Ale wątpię żebyś znalazł kogoś kto wystawi Ci gwarancje na usługę.
No chyba ze zrobisz wszystko w ASO.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 20:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Wlasnie to jest dla mnie nie zrozumiale.
Robisz rozrząd u mechanika, rzecz która jest najważniejsza w silniku, pęka pasek bo mechanik źle coś zrobil i co ... lipton można szukać na allegro silnika bo remont się nie oplaci. Mial ktoś z was taki przypadek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 21:32 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Mój poprzedni szef tak miał z lancią. Mechanik nie wymienił rolki napinacza i rozrząd strzelił po kilkuset km. Na początku się stawiał i szef pojechał po ekspertyzę do PZM. Mechanik zmiękł i zaproponował wymianę silnika na swój koszt, silnik wymienił a ten rozsypał się po dwóch miesiącach. Drugi raz już się nie stawiał tylko wyremontował cały na swój koszt (na początku chciał wstawiać trzeci silnik ale się klient nie zgodził). Tak się skończyło oszczędzanie na drobiazgu za parę złotych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lutego 2011, o 12:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jest jeszcze opcja ze pasek badz jakas rolka bedzie miec wade produkcyjna, ktorej przy zakladaniu nie bedzie widac (jak jakas zadra na rolce czy jajowatosc, albo mikropekniecia paska)isie rozsypie po kilkuset kilometrach i mechanika nie ma co winic w takim przypadku ze zamontowal Ci rozrzad, ktory samemu sie kupilo. Wiec watpie , czy ktokolwiek Ci da taka gwarancje , o ktorej piszesz.
Kolejna sprawa to to jak bedziesz traktowal auto - dasz pare razyna zimnym do odcinki , pasek strzeli albo ostro zredukujesz i za ktoryms razem pasek przeskoczy i tez winic mechanika ? Niby za co ?
Czasami w ASO daja gwarancje na taka usluge ale jesli bierzesz u nich czesci,po ich cenach wiadomo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lutego 2011, o 13:05 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
jasna sprawa, jak części dajesz swoje to mechanika nie ma co winić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2011, o 12:14 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
wesol napisał(a):
paski conti to chyba nr jeden w tej chwili. Nie ma lepszych czy to rozrzad czy pasek PK. Rolki ruville to i tak w srodku beda zapewne INA czy innych dobrych firm. Moze byc ten zestaw ale jak beda rolki SKF to tez bardzo dobry zestaw bedzie.



No właśnie, mi rolka skf poszła po 15tys km, nie wiem czy miała wadę fabryczną, założona była na pewno przez fachowca, pasek conti, pompa wody też porządna, no ale rolka strzeliła.
I dziś rozmawiałem z "gościem od rozrządów" w mojej wsi zwanej Wodzisławiem Śl, i zerkając na tę rolkę powiedział, że nie jest to pierwszy przypadek oryginału SKF pękniętego który widział. Więc może była jakaś felerna seria, w sumie to wszędzie wpadki się zdarzają.


Waldek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2011, o 13:55 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Zakupiłem zestaw:
pasek contitech, rolki, napinacz i pompa wody firmy ruville.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2011, o 14:31 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
czy w rolkach ruville siedzą bebechy INA? jak to sprawdzić?
jest to możliwe by dwie z założenia identyczne części (rolki) pracowały z innym oporem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lutego 2011, o 14:34 
Jak rozmawiałem ostatnio z mechanikiem to mówił ze w rolkach ruville jest INA


Góra
  
 
PostNapisane: 17 lutego 2011, o 14:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
P0WIKSA napisał(a):
czy w rolkach ruville siedzą bebechy INA? jak to sprawdzić?
jest to możliwe by dwie z założenia identyczne części (rolki) pracowały z innym oporem?


Poczytaj oznaczenia na rolce to bedziesz wiedzial.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2011, o 18:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ruville to pakowacz i zadna to nowina. Nie zawsze jednak stosowal INA w swoich zestawach. W czesciach vagowskich w wiekszosci przypadkow byla to ina. W oplu widzialem juz zarowno INA SNR i jeszcze jakies inne marki ale juz nie pamietam jakie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2011, o 20:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
dziwne jest to, że na obudowie na jednej pisze Ruville, a na drugiej Ruville HMS... już nic z tego nie wiem, ta hms chodziła wyraźnie głośniej i z większym oporem przynajmniej "w palcach", podobnie do SKF która mi walnęła. Jest jeszcze jakaś inna dobra firma dostarczająca rolki do mojego silnika?
Co stosują na pierwszy montaż?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 marca 2012, o 12:12 
Witam, gdzie znajde numer silnika w 2.0 TURBO potrzebny koniecznie do zamówienia czesci rozrządu ??


Góra
  
 
PostNapisane: 5 marca 2012, o 19:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
mefyou91 napisał(a):
Witam, gdzie znajde numer silnika w 2.0 TURBO potrzebny koniecznie do zamówienia czesci rozrządu ??


Wystarczy podać kod motory Z20LET nie potrzebujesz całego numeru

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL