oraz 7 śrubę u góry przy skrzyni biegów, wcześniej trzeba zdjąć osłonkę znajdującą się przy podłączeniu do komputera.
Następnie mieszek skrzyni biegów razem z mocowaniem, potem tylko go przełożymy przez otwór w tunelu (ja niepotrzebnie zdjąłem)
Potem popielniczka.
Należy pamiętać o odłączeniu kabelka od zapalniczki z tyłu.
Sterowanie ogrzewaniem foteli "samo" wyjdzie. Wyciągamy kostki pamiętając kolory.
Cały tunel można wyciągnąć, najpierw do góry tył, potem w tył całość...
3. Wyciągamy plastikowy tunel nawiewu z przodu pod sterowaniem
Po porostu ciągniemy mocno górną część do siebie, a potem całość w górę.
4. Następnie po dwie śruby po obu stronach, od mocowania tunelu, oczywiście z przodu pod sterowaniem. Warto zapamiętać kształt mocowania bo są różne, potem sie to przyda przy zakładaniu, tak samo jak kolor kostek od ogrzewania foteli.
WTACZAMY SAMOCHÓD NA KANAŁ, jeśli wcześniej tego nie zrobiliśmy.
Schodzimy do kanalu
SPUSZCZAMY PŁYN CHŁODNICZY
Żeby się nie zmarnował, użyłem czystego wiadra i uciętej na skos butelki po wodzie 1,5L. Skos konieczny ponieważ płyn leje sie pod sporym ciśnieniem i potrzebna ścianka do zbierania strugi płynu.
5. Stojąc pod silnikiem widzimy na dole od strony kabiny, na środku parownik połączony dwiema śrubami z obudową nagrzewnicy,
który to odkręcamy i wyciągamy do siebie
Udajemy się na górę do kabiny i tam już kontynuujemy resztę pracy.
6. Z przodu pod deską rozdzielczą, na środku za miejscem, gdzie był plastikowy kanał nawiewu, widzimy czarną obudowę nagrzewnicy, pospinaną naokoło spinkami metalowymi, które to za pomocą srubokreta zdejmujemy.
Dolną część obudowy ciągniemy w dół i do siebie.
Pierwsze co musimy potem zrobić, to odłączyć zalilanie od strowania przepływem płynu w chłodnicy. Taki czarny plastikowy mechanizm łączący nagrzewnicę z rurkami idącymi od strony slinika. Myślałem że fotka jest lepsza, niestety...
Trzeba znaleźć głęboko pod deską, na środku, te rurki, potem po nich czarne urządzenie i od niego prowadzi przewód, który odpinamy.
Wyciągamy mocowanie łączące rurki z czarnym urządzeniem (kierowca/pasażer). Widoczny drut, ciężko dostępny. Ja do wyciągnięcia, użyłem gumy z haczykiem na końcu, łapiemy za oczko w drucie. Trzeba użyć czegoś długiego i zagiętego na końcu, nie za miękkiego. Albo męczyć sie ze śrubokrętem
7. Bierzemy sie za nagrzewnicę.
Należy położyć coś na dywaniki aby się nie zalały resztkami płynu. Ja tego nie zrobiłem :)
Nagrzewnica widoczna jest w górnej części obudowy. Jeśli tył jeszcze nie wypadł, ciągniemy w dół, a następnie całość do ciebie, odłączając nagrzewnicę wraz z czarnym urządzeniem
Odłączamy urządzenie...
Nagrzewnica wyjęta. W moim przypadku Beer.
MONTAŻ W ODWROTEJ KOLEJNOŚCI
Pozdrawiam i powodzenia