Jak w temacie jest krótko zobrazowane jak zabrać się do usunięcia Prekata który szczęściem dla nikogo nie jest. A jak nie jesteście fanami GreenPeasu to usunięcie ożywia silnik.
http://www.eupload.pl/files/1IDMKT4D/pr ... how_to.pdfA to jak do niego się zabrać spr. metoda to tak jak np zrobił kolega
święty czyli:
• Odkręcić osłonę kolektora wydechowego tę blachę, obie na zimnym silniku
• po tym są trzy śruby dostępne od dołu
• Odkręcić kołnierz od kolektora i od reszty wydechu
• Rozpiąć dwie wtyczki od sond lambda i wyciągnąć je na dół pod samochód
• Odkręcić katalizator od tłumika, a jak bardzo zapieczone są śruby to odkręcić ostatni
Tłumik i podnieść na max auto i ściągnąć środkowy z wieszaków i wyciągnąć wtedy
Cały wydech po za końcowym tłumikiem pod samochodem da się zrobić jak wysoko się podniesie auto i Am się długi kanał.
• Jak to wszystko jest już na wierzchu to wg zdjęcia w manualu nawierca (wiertła od 6 do 8) się jak widać
• Później wbija się gruby śrubokręt żeby odciąć wkład kata od ścianek rury i najlepiej dwoma brechami chwytając rurę w imadło wydziera się wówczas wkład do góry
Całą resztę później obskrobuje się jak już nie będzie wkładu.
Na koniec trzeba koniecznie wszystko wytrzepać co poleciało w głąb rury a i tak pujdzie biały dym jak się odpali heheh to reszta ceramiki To wszystko