Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 grudnia 2010, o 23:27 
Czy ktoś na szybko może mi wytłumaczyć czy aby samemu wymienić u nas filtr powietrza musze rozkręcać te wszystkie torxy i rury? Posiadam 2.2 benzynke

Obrazek



Góra
  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2010, o 08:30 
Wykręcasz 4 śruby z górnej pokrywy,oraz luzujesz opaskę dolotu ,potem lekko prawym rogiem do góry i w stronę silnika.Nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie, szczególnie przy składaniu.Kup tylko właściwy filtr AP 051 to jest Filtrona


Góra
  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2010, o 13:34 
Dzięki Darek. Właśnie wykręciłem cholerstwo. Ciekawe czemu akurat tutaj zrobili taki myk że trzeba odkręcać, luzować wyciągać ;) Już zwykły laik taki jak Ja ma wątpliwości. Jeszcze raz dziekuje za pomoc.


Góra
  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2010, o 15:35 
NIE mogę edytować postu... :/ Darek Filtr AP 051 Filtrona jak i cała reszta nie pasuje, sa 2cm za duże itp. Jutro jak mi przyjdzie zamówiony to podam dane. Silnik 2.2 SE ma widocznie wszystko inne ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2010, o 18:48 
Strzeliłem nie wybaczalnego babola powinno być AP 051/2 przepraszam Cie serdecznie.Ja w tej chwili wymieniłem na KN i zmieniłem łapacz powietrza na ten z vectry C 2 diesel, z dedykowanym do 22 nie dałem rady bo przeszkadzał bagnet oleju. Nie robiłem pomiarów bo i po co jak przybyło z 0..5kuca ale silnik lepiej wkręca się w obroty i jak by szybciej reagował na wciśniecie gazu możne to tylko maje subiektywne odczucie, a może szeroka gardziel w zestawieniu z przystawka LS dala jakieś zmiany w przebiegu krzywej momentu obrotowego


Góra
  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2011, o 01:37 
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, a myśle że ten pasuje bo jest o wymianie filtra powietrza mam takie pytanie.

Założyłem jakiś czas temu +/- pół roku temu wkładke filtra powietrza Pipercross w miejsce papierowego. Nie założyłem go żeby poprawić osiągi czy coś w tym stylu, tylko żeby poprostu mieć troszke lepszy filtr niż papierowy. I teraz może pytanie do osób używających już kiedyś filtra tej firmy. Od czasu montażu zauważyłem jak by auto czasem przymulało na tym filtrze, nawet jak testowo zakładałem zwykły stożek czy papierowy wydawało mi się jakoś jak by lepiej wkręcał się na obroty, ostatnio rozebrałem puszke filtra i widze jak ten olejek którym nasączony jest ten filtr spływa sobie po całej puszcze filtra. Przy okazji wyczyściłem seryjną rure idącą z puszki do przepustnicy bo była cała zatłuszczona w tym olejku, oraz przepustnice. Czy ktoś miał podobne problemy z przymulaniem na tym filtrze ? Czy może dostałem jakiś przesączony tą oliwą :D Chyba że te filtry to lipaa... i jednak trzeba było zainwestować w K&N

dzięki za odpowiedzi z góry. Pozdrawiam
Tomek


Góra
  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2014, o 09:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Mam do was z pozoru banalne pytanie: co ile wymieniacie filtry powietrza w swoich bertonkach (szczególnie w LETach)?
Właśnie rozbieram u siebie dolot i zastanawiam się czy wymieniać czy nie, ma nalatane ok. 7 tys a wizualnie wygląda bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2014, o 11:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Predator ja wymieniam wszystko razem z olejem :) czyli co 10 tys km i nie patrze jak wygląda tylko wymieniam :) nie są to jakieś kolosalne koszta więc zawszę robię komplet filtrów

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2014, o 12:25 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Wg Opla 60tyś, lub 4 lata :P , stożek K&N mam zamiar czyścić co 15 tyś, ale jak miałem zwykłą wkładkę, lub w innych autach to tak co 20-30 tyś zależnie od zabrudzenia, jak dla mnie spokojnie bezpieczny przebieg, ale to też zależy kto w jakich warunkach jeździ i przez to w jakim stopniu brudzi filtr ;) .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2014, o 14:56 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Predator napisał(a):
(szczególnie w LETach)?


mam FIJITĘ wiec wiesz.ale przy wymianie oleju nie zaszkodzi jak wymienisz

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2014, o 15:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Jakbym miał normalną puszke to wymieniał bym przy wymianie oleju komplet filtrów wkoncu to nie majątek i nie musisz pilnować i liczyć ile już który filtr ma km tylko wszystko co 10 tysi i już.

Wysłane z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2014, o 07:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Wiem, że niektórzy mieli tu zamontowany filtr powietrza- grzybek.
możecie wypowiedzieć się na jego temat? Czy daje jakiś fajny dźwięk? i czy ogólnie polecacie?
Zastanawiam się własnie czy dać puche od 1.9 czy moze ten grzybek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2014, o 07:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
dźwięk fajny, ale za to syf ciągnie ;) do auta na codzień średni pomysł
niech Radqus opowie jaką piękną przepustnice miał ahahaha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2014, o 08:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
E tam nie panikuj ;) raz na 100tyś można ją umyć, nitro i 20 minut roboty ;P zakładaj byle suchy nie z olejkiem i śmigaj, nie są aż tak drogie jak się nie spodoba wypierdziel i po sprawie :D ::cool

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2014, o 08:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Radqus napisał(a):
E tam nie panikuj ;) raz na 100tyś można ją umyć, nitro i 20 minut roboty ;P zakładaj byle suchy nie z olejkiem i śmigaj, nie są aż tak drogie jak się nie spodoba wypierdziel i po sprawie :D ::cool



no to cóż, spróbuję i zobaczymy:)
ja właśnie u siebie mam teraz pippercross, ale nie wiem czy to nie był błąd, bo on był z olejkiem ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL