Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 13 maja 2024, o 11:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 marca 2010, o 19:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Cytuj:
Swiece GM ze zmniejszoną przerwą (oryginalna przerwa powodowała wypadanie zapłonów i tryb awaryjny)

daj 0,65 mm i bedzie ok. (znany "problem" )
KUPERnick napisał(a):
Wskazania które mnie trochę niepokoją dotyczą max obciążenia.temp dość szybko podchodzi do 1000 st. Na tyle że nie można Vmaxa zmierzyć.

za uboga mieszanka.
Opisz troche jaki masz program;
jakie cisnienia (doladowania, benzyny itd)
i jakie komponenty sa zabudowane w silniku, moze cos wymyslimy.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 marca 2010, o 11:15 
SirAdam napisał(a):
za uboga mieszanka.
Opisz troche jaki masz program;
jakie cisnienia (doladowania, benzyny itd)
i jakie komponenty sa zabudowane w silniku, moze cos wymyslimy.
Adam

Program od Klasena Stage 1 pod turbinę z LEH'a. Doładowanie jakie mi pokazuje na wskaźniku to 1,2 bar. Ciśnienie benzyny? Nie mam pojęcia. Co do komponentów to wszystko standard oprócz kutych tłoków Wossner'a (st. sprężania 8,5:1) i oczywiście turbiny od LEH'a.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 marca 2010, o 14:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Hmmm....
Klasen raczej bogata mieszanke ustawia, wiec to odpada.
Tloki z tym nic nie maja.
Program jest pod turbine LEH, mam nadzieje. (jest inny niz na LET)
Jakia stara i ile kilometrow ma przeplywka ??
Jaki filtr powietrza jest zalozony ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2010, o 12:31 
SirAdam napisał(a):
Hmmm....
Klasen raczej bogata mieszanke ustawia, wiec to odpada.
Tloki z tym nic nie maja.
Program jest pod turbine LEH, mam nadzieje. (jest inny niz na LET)
Jakia stara i ile kilometrow ma przeplywka ??
Jaki filtr powietrza jest zalozony ?
Adam

Program pod LEH'a, przepływka nowa (2 miesiące). Zamieniłem nawet na chwilę na starą przepływkę, ale było to samo. Filtr powietrza standardowy, wkładka Filtron chyba.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 marca 2010, o 13:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Może filtr paliwa zapchany i ciśnienie na listwie za małe?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2010, o 16:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
Może filtr paliwa zapchany i ciśnienie na listwie za małe?

Jest to czesc o ktorej czesto sie zapomina, a powinien byc co 60.000 km wymieniany.
W Polsce pewnie co 30.000 km, bo syfu to tam macie w tym paliwie.
Pozatym nie jest zadkoscia ze oryginalne pompy paliwa powoli padaja, i nie trzymaja cisnienia,
dlatego wczesniej pytalem czy cisnienie paliwa jest ok.
WAZNE - mierzyc cisnienie tez przy pelnym obciazeniu a nie tylko na wolnych obrotach, bo to wtedy pompa musi pokazac "co potrafi"




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 marca 2010, o 18:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Napisz jeszcze jakie ma wskazania pierwsza sonda lambda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2010, o 15:14 
DAN napisał(a):
Może filtr paliwa zapchany i ciśnienie na listwie za małe?

Filtr paliwa wymieniany był jakieś 3 tyś km temu. Ciśnienie paliwa i wskazania sondy lambda chwilowo nie jestem w stanie zmierzyć, bo niby jak?


Góra
  
 
PostNapisane: 4 marca 2010, o 16:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Wskazania sondy mozesz zmierzyc np voltomierzem , oscyloskopem albo najlepiej pod kompa podlaczyc.
Co do cisnienia paliwa to manometr wystarczy. Zawor do podlaczenia masz na listwie wtryskowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2010, o 23:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
A więc tak:
- stage 1 pod LET
- turbo LEH

4 do 6,5k rpm - 920 stopni
Na 5 dobiłem do ok. 860 stopni i potem droga się skończyła, ale temperatura rosła wolniej niż na 4.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 marca 2010, o 00:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mysle ze powinno byc ok.
Bynajmniej to co piszesz jest ok.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2010, o 20:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Test numer 2:
4 do 6,8k rpm - 880 stopni
Było zdecydowanie cieplej niż przy pierwszym teście.

Ciekawe od czego to zależy?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2010, o 20:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
Ciekawe od czego to zależy?

zadzwon do Stephan-a on Ci to wytlumaczy ;)



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2010, o 21:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Heh.
Mam pewną teorię, ale muszę więcej eksperymentów przeprowadzić. :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2010, o 22:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Mam nadzieje ze sie podzielisz uwagami.
Moj EGT termometr lezy na poczcie.musze tylko odebrac, zamontowac.........
Potem bede mogl cos napisac o moich temperaturach.
Jak dobrze pojdzie z urlopem, to na przyszly piatek robie wymiane turbo.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL