Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 19:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 października 2012, o 09:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
qrde mi się wyudaje że i innych jak ogladałem to ten czujnik od EGT mieli niżej np:DAN-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2012, o 12:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Pawulon napisał(a):
DAN przykra sprawa, ale z drugiej strony zastanawiam się jaką musiałeś mieć temperature w komorze spalania, żeby w tłumiku końcowym temperatura osiągneła ponad 1000st i mogło się stopić wygłuszenie (jeżeli ta lignina wytrzymuje 1000st).

No właśnie coś mi tu śmierdzi. Chyba mój majster przesadził z tymi 1000 stopni, ale lignine widziałem i rzeczywiście stopiona była.
Cytuj:
czujnik jest zamontowany praktycznie najniżej jak się da bo dalej już są spawy...

Ja mam niżej, tak żeby spaliny z wszystkich kanałów opływały sondę.
Te "spawy" mam wyrównane.
viewtopic.php?p=105804#p105804

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 15:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Pytanie:
Mam zegary auto gauge i podczas zwykłej jazdy np 80km/h przy stałej prędkości zegar co chwilę pokazuje inną temperaturę, przez jakiś czas np 700 stopni a za chwilę (nie zmieniając predkości, czy biegów) np 300, by czasem nawet spaść do zera. Myślicie, że to raczej wina czujnika, czy zegara? Przy odpalaniu zapłonu wskazówka zegara pokazuje pełen zakres.

Ktoś z Was miał coś takiego i w czym tkwił problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 16:30 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
A może samochodu?
Wszystko z nim ok?

Bo może w pewnym momencie podaje więcej paliwa i dlatego spada egt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 16:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Ja bym obstawil czujnik

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 17:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
To zależy jeśli to są gwałtowne spadki to zegar jeśli łagodne to termopara.
Cytuj:
A może samochodu?
Wszystko z nim ok?

Bo może w pewnym momencie podaje więcej paliwa i dlatego spada egt.

electromara napisał(a):
by czasem nawet spaść do zera.

Nie doczytałeś, raczej zła dawka nie zbije temp do zera ;)

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 17:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Fakt, czytać nie potrafię :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 17:43 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Piotr tych literków tyle to mogłeś pare przeoczyć :D hahaha
elecromara a termoparę zginałeś po montażu? jeśli tak to może uszkodziłeś jakoś przewody w tej sprężynce....

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 20:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
termopara przełożona ze starego kolektora do nowego, a w starym też potrafił wariować wskaźnik czasami. Też chyba obstawiam termoparę. Mówiliście coś też o jakiś nowszych modelach wskaźnika AG, może ja mam stary (bez napisu Plek), bo jeszcze Kupernick montował go i może coś się sypać...

w sumie to chyba wróżenie z fusów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2013, o 21:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
U mnie jak się upaliła termopara też tak się działo, temperatura chodziła jak chciała,
aż na sam koniec całkiem zdechło.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 13:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Panowie, tempomat, prędkość 120km/h spalanie oscylowało ok 8,6-8,8l temperatura spalin ~710 stopni. Tempomat, prędkość 220km/h spalanie dużo za dużo :D 890 stopni po przyciśnięciu do dechy łamało się ponad 900. Jak by ktoś kiedyś sprawdził temp przy takich prędkościach proszę o wpisanie żebym miał porównanie :D

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 13:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Umnie przy 250km/h dochodzi 930 stopni przy 120km mam 700 stopni

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 14:01 
U mnie przy 120 też jest około 700 stopni


Góra
  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2010, o 19:45
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
A teraz ktoś z LPG niech wstawi EGT bo mnie ciekawi jak mam gorąco pod maską czasem.
Przykładowo 100-120-150-180+

_________________
Moja ignorancja dotycząca wyższości turbodoładowanej jednostki była tak wielka że nie mogę się ogarnąć po dziś dzień jak wciskam pedał gazu w podłogę a wskazówki się nie prawdopodobnie szybko przesuwają w prawą stronę, tylko jedna wskazówka idzie w lewo. To stan paliwa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 18:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
jak będę miał EGT to zmierze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL