Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lutego 2014, o 19:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja miałem głupie odczyty przy upalonej termoparze.

Jakie macie EGT przy 4000rpm na piątce?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lutego 2014, o 22:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Nie upaliła się, ani nie wygląda jakby miała zamiar, sprawdzałem. Chyba jest tak jak mówi kondzio, ale musze to dokładniej sprawdzić.
To 4 tys na 5 to będzie 160 km/h, jak zapne tempomat przy tej predkosci to jakieś około 800C


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lutego 2014, o 22:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
Mam problem z odczytami egt. Dzieje sie to jakgo tak srogo przybutuje przez pewien czas, przy gazie w podlodze egt sobie rosnie do 850-900 powiedzmy, przez chwile sie utrzymuje na tym poziomie, a potem nagle spada do poczatku skali czyli 200 (caly czas trzymajac gaz w podlodze). Dopiero jak popuszcze gaz to odczyt wraca do wiarygodnych wartosci (700-800 c). Mial tak ktos? Moze to byc wina elektryki, zegaru czy moze samej termopary? Ma ktos pomysl jak to sprawdzic?


Miałem i w sumie mam to samo, u mnie wiem, że to wina przewodu od termopary, a nie sam czujnik w kolektorze. Jak u mnie spada nagle temperatura, to ruszę delikatnie przewód (wystaje mi kawałek w kabinie) i wraca do normy, pewnie jest lekko podłamany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lutego 2014, o 22:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
No ale to by był dziwny przypadek, że zawsze w momencie przestania butowania mi nagle wraca odczyt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lutego 2014, o 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Wiem, że to dziwnie brzmi, ale ja takie objawy też miałem. Ale w sumie niekoniecznie musisz mieć ten sam powód. To tylko sugestia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2014, o 00:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Ja miałem głupie odczyty przy upalonej termoparze.

Jakie macie EGT przy 4000rpm na piątce?

U mnie około 770 stopni

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2014, o 01:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
electromara napisał(a):
to ruszę delikatnie przewód (wystaje mi kawałek w kabinie) i wraca do normy,

Jeżeli masz zegar AutoGauge to to złącze w nich jest do dupy. Rozegnij delikatnie te szpilki w zegarze, 2 w dół i 2 w górę i będzie dobry kontakt.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2014, o 06:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
moze tez byc tak ze jak deptasz to silnik napina sie na poduchach wiec ciagnie za przewód. Tka nawiasem mowiac to sprawdzanie tej temperatury na tempomacie w stala predkoscia to raczje slaby pomysl. PRzeciez wtedy silnik ma ledwo ledwo podlewane co paliwa a turbo tez pompuje tylko nieco.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lutego 2014, o 11:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
Tka nawiasem mowiac to sprawdzanie tej temperatury na tempomacie w stala predkoscia to raczje slaby pomysl.

Tak, ale wtedy temperatura jest stała i można konkretną wartość odczytać. Ja potrzebuje mieć tylko punkt odniesienia.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lutego 2014, o 18:32 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Jakie macie EGT przy 4000rpm na piątce?

Można powiedzieć, że dobija do 800 stopni (sprawdzane przez spory kawałek drogi na tempomacie wychodzi 160km/h).

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2014, o 19:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
wesol napisał(a):
moze tez byc tak ze jak deptasz to silnik napina sie na poduchach wiec ciagnie za przewód.


Miałeś racje! Poluzowałem troche kabelka pod maską i już nie znika odczyt przy ciśnięciu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL