Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 11 maja 2024, o 22:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 17:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Dzięki kondzio pominę ich ale jeśli nikt tego nie bedzie chciał ruszyć to muszę do nich jechać.
wesol Koszty mniej wiecej wypadają tak:
-turbina 800zł + zapewne regeneracja ok 1000zł
-kol. wydechowy ok 150zł
-kol. ssący 150zł
-chłodnica oleju 200zł
-intercooler ok 350-400zł
-i masa różnych przewodów, złączek, kolanek a te pierdoły sporo kosztują i zeby nie ściemniać to pewnie ok 1000zł sie zbierze
-przy standardowym wydechu mozna się pokusić o oryginalny kat ale zapłacić za niego 800zł używany to mi się nie uśmiecha więc wole samemu zrobić down-pipe
-dorobienie smarowania turbiny w misie olejowej to również wykonam we własnym zakresie

Tak więc wychodzi ok 4tys.zł żeby to wogóle uruchomić + strojenie

A jeśli spisze się wszystko dobrze to można pomyśleć o zakuciu ale to już dalekie marzenie.

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 19:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
4 tys to w sumie nie tak duzo sie wydaje bo zazwyczja jesli jest mowa o uturbieniu silnika na podobnym poziomie zaawansowania technicznego ( nie jest to stary kibel na gazniku itp) to rozmowa o zaturbieniu wyglada tak- nie masz 7-10 tys zl to nie masz oczym rozmawiac. Chociaz 4 tys plus pewnie wysrojenie tego z 1500-2000 zl to bedzie juz tak akwota z emysle z elepiej to sprzedac i kupic seryjnego LETa. W let jak sie cos wysypie to masz czesci w sklepie a jak sie cos zacznie dziać w tym modoznym to nawet nikt ci tego nie zdiganozuje bo kazdy bedzie mowi ze to dziwadlo jest jakies i wlasnorubka. Ten silnik tez nie za bardzo znosi podnoszenie mocy. Trzbe aby bylo og oczewiscie odprezyc bo na seryjnym stopniu to troszke lipa. Moim zdaniem lepiej sprzeda ci kupic LETa- conajmniej ta sma cena albo i taniej a do tego unikniesz wszelkich problemów. ŁAtwiej jest ze tak powiem zrobic LETa na 300 koni jak takiego z22se zaturbic. Tak mi sie wydaje.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 20:01 
Dokładnie, na forum stoi teraz LET za 15, a Ty planujesz wydać połowę tej kwoty na uturbienie i nie wiadomo co z tego wyjdzie w ogóle.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
tego auta prędko nie sprzedam wiem czym jeżdze sporo rzeczy też wymieniłem, a najlepsze że bedzie to jedno z nielicznych Z22SE turbo :) można jeszcze pomyśleć nad tak zwanym soft turbo i dmuchać te 0,5 bara nawet bez strojenia. Jeśli nie wypali to zawsze mogę wrócić do serii a osprzęt sprzedać. A na tak niskim doładowaniu koszta można zmniejszyć kupić turbo w dobrym stanie i kolektory i intercooler i już można zakładać, wtedy zmieszczę się w o wiele mniejszej kwocie. Jeśli korby bokiem nie wyjdą bede się bawił dalej.

edit:
kzkzk znajdź mi kupca na moją to z chęcią ją kupię. a za grosze też swojej nie oddam bo wiem co mam.

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Jeśli chodzi o koszty zaturbienia to nie jest tak kolorowo jak piszesz... ::bla chcesz to poczytaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=97870
Mój brat robi ten projekt fakt że doszło zakucie silnika bo moc będzie oscylować w granicach 350-400 ale nawet reszta nie jest taka prosta jak się wydaje. Mógłbym na temat tego i innych projektów uturbiania silnika książkę napisać ale uwierz mi i posłuchaj już mądrzejszych bo dobrze piszą że mija się to z celem... ::coll

Mogę dać Ci namiary do chociażby tego albo innych właścicieli. Ten też chciał mieć jedyną taką uturbioną astre a po 0,5 roku i utopieniu ok już 15 tys stwierdził że był głupi i więcej tego nie zrobi... ::sciana

Jeśli chcesz już koniecznie zachować swoje auto to lepiej kup silnik od let-a albo najlepiej całego anglika przełóż i modź bo inaczej koszty przerosną wszelkie Twoje oczekiwania. Zrobisz jak uważasz ale posłuchaj bardziej doświadczonych kolegów bo dobrze radzą :) chyba że masz naprawdę mocny budżet ::lol

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 stycznia 2013, o 21:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Ale ja i tak przy tym pozostanę, bo nie mam na dzień dobry na wydanie 6-7tys za anglika z niewiadomo jakim silnikiem. Wolę zbierać te graty rok a dobrej jakości niż cały czas remontować zajechanego LETa. To daj mi kontakt ale do siebie :)

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 08:39 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
A co z odprężeniem silnika pod turbo?

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 08:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Z22SE jest już fabrycznie odprężony, na tyle ze te 0,5-0,7 wytrzyma. Później przy wuższym dmuchaniu i tak trzeba kuć silnik, i zawsze można zastosować dwie uszczelki

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 18:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
no strasznie odprezony ze ma az stopien 1 do 10. gdzie to odprezenie bo ja nie widze. zreszta po co mialby producent odprezac silnikwolnossacy?

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 18:44 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Oj wesol nie atakuj już tak tego chlopaka ;) ma pomysł i daj mu Boże niech sie uda. We wspomnianym już geko uturbili X20XEV i z doładowaniem 0,5-0,6 nie odprężali i śmigało a one mają stopień chyba 10,8 jak dobrze pamiętam.
A swoją drogą Patryk1992 najprościej i najszybciej chyba bedzie jak weźmiesz cały osprzęt wraz ze sterowaniem silnika z Z20NET i wsadzisz na słupek swojego z22se. Skoro to są bliźniacze silniki to powinno pasować p&p. Skoro Cekin wcisnąl zamiast swojego 1.8 c20let to pewnie tobie też sie w końcu uda ::ok

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 21:48 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Trzeba się dowiedzieć jak dbilas montuje turbo do 2.2, możesz zapytać na forum dbilas-a czy robią coś w silniku lub ze sprzęgłem.
Mają 3 rodzaje zestawów do 2.2
215hp
260hp
300hp

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 21:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
mariocccp napisał(a):
260hp
300hp


te 2 zestawy to chyba na kuciżnie muszą być

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 22:33 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Wnioskując po cenie i opisie to racze nie ale trzeba dopytać bo wydaje się to mało odpowiedzialne jak na taką firmę.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2013, o 00:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
właśnie całe te nieszczęsne sterowanie... ale niestety komp od C20NET nie podejdzie, ale twardymi dowodami nie jest to podparte. Gdyby się udało to byłby to bardzo łatwy mod do Z22SE.
A co do odprężenia to można przecież zastosować dwie uszczelki pod głowicą a słyszałem że nawet 3 wstawiają.

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 stycznia 2013, o 18:46 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Dostałęm odpowiedź z dbilasa, co prawda o 1.8 ale można na tej podstawie dużo stwierdzić...
Do 250km nie zakładają kucizny ani lepszego sprzęgła, stopień sprężania tez pozostaje seryjny, więc przy 2.2 może być większa granica mocy.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL