Astra Coupé Club http://www.astracoupe.pl/forum/ |
|
swap porada http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=16973 |
Strona 6 z 8 |
Autor: | itallio [ 1 czerwca 2014, o 12:43 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
na stronie mickeya jest opisany jego projekt http://www.mickey-garage.pl/projekty/55 ... swap-32-v6 |
Autor: | saperos [ 5 lipca 2015, o 16:51 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
A co powiecie na swap z z18xe 1,8 16V 125KM na Z19DTH 1.9 CDTI 16V 150KM z vectry C ???? Mam do zainwestowania około 5-6 tys zł dam rade?? |
Autor: | itallio [ 5 lipca 2015, o 17:31 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
nie wiem jak tam elektryka ale VC już na CANie jest więc liczyłbym 2x tyle jak nic |
Autor: | ryba1 [ 5 lipca 2015, o 17:51 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Cytuj: nie wiem jak tam elektryka ale VC już na CANie jest więc liczyłbym 2x tyle jak nic najmniej 2 x tyle.liczyłbym jeszcze do tego z 5 tyś.w tej kasie pokusiłbym się o 2,5 lub 3,0 benzyna.ale diesel.był już kiedyś śmiałek co chciał 1,7 diesel wkładać i na pogaduchach się skończyło |
Autor: | itallio [ 5 lipca 2015, o 18:49 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
najlepiej na forum vectry uderz, to Ci ktoś coś może podpowie |
Autor: | barteklegia [ 6 lipca 2015, o 07:35 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
w tym temacie 90% to pogaduchy |
Autor: | saperos [ 6 lipca 2015, o 19:09 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Jedyna rozsądna benzyna do swapu to 3,2 v6 także z vectry C, z tym ze spalanie nie na moja kieszeń no chyba ze z sekwencja (podtlenek LPG), tu już ktoś ma doświadczenia widząc po wypowiedziach wyżej. Jaki to koszt i ile czasu to zajmuje? U mnie wybór jest prosty albo sprzedaż i dołożenie do nowego auta i już na pewno nie bertony lub swap bo 1,8 to za dużo zjada jak na tak małe osiągi. Oczywiście bardziej jestem za swapem bo Bertonka ma swój nie powtarzalny urok. Ostatecznie do przeznaczenia we wrześniu będę miał około 8 tys myślę ze w tym zakresie da rade zrobić. Pytam teraz bo chce wiedzieć czy nie lepiej od razu rozglądać się za nowym autkiem. W moim przypadku nie skończy się na pogaduchach pod warunkiem ze znajdzie się odpowiedni silnik (jezeli w 8 tys ani 1,9 ani 3,2 nie da rady zrobić), który spasuje mocą i kosztami operacji do w/w kwoty. 2,0 T odpada, nie chce benzyn w turbie, kojarzy się z częstymi wydatkami, i dużym spalaniem. Proszę więc o pomoc żeby słowa czynem się stały proponujcie, krytykujcie, oceniajcie |
Autor: | Doktor29 [ 6 lipca 2015, o 19:31 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
ale czego oczekujesz? zobacz ceny silnikow 3,2... napisz do kilku firm ktore ci to ogarna i wbierz najlepsza oferte, zsumuj koszta i podejmij decyzje... bo dla mnie kolejne bicie piany o swapie ktore skonczy sie niczym. 8 tys to malo jak ma byc pro |
Autor: | Tasior89 [ 6 lipca 2015, o 20:40 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Licz sie z tym ze pakując 3.2 wkładasz tylko słupek od 3.2 reszta osprzętu jest od 2.5 w 8 tys sie spokojnie zamkniesz. Spalanie 3.2 jest juz dosyć spore. U mnie przy 2.5 wychodzi 13l na codzien benzyny, w 3.2 bedzie na pewno więcej. Jak bedziesz miał jakies pytania, wal na priv. |
Autor: | DAN [ 6 lipca 2015, o 22:40 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
saperos napisał(a): bo 1,8 to za dużo zjada saperos napisał(a): 2,0 T odpada, nie chce benzyn w turbie, kojarzy .............. dużym spalaniem. No to się musisz zdecydować. Chcesz uniknąć wydatków, a robisz swapa za 8k Zastanów się |
Autor: | Doktor29 [ 7 lipca 2015, o 05:59 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Tasior89 napisał(a): Licz sie z tym ze pakując 3.2 wkładasz tylko słupek od 3.2 reszta osprzętu jest od 2.5 w 8 tys sie spokojnie zamkniesz. Spalanie 3.2 jest juz dosyć spore. U mnie przy 2.5 wychodzi 13l na codzien benzyny, w 3.2 bedzie na pewno więcej. Jak bedziesz miał jakies pytania, wal na priv. Nastepny magik mozna zrobic na osprzecie 3,2 Po co dlawic motor gratami z 2,5 ? Mi 3.0 na codzien bierze 8 benzyny jak spokojnie jezdze,ale nie jak dziadek Musisz miec cos skopane Mialem kiedys viki b v6 i przy 100 na tempomacie w trasie pilo miedzy 6,7 a 7 litrow |
Autor: | ryba1 [ 7 lipca 2015, o 06:33 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
saperos napisał(a): Pytam teraz bo chce wiedzieć czy nie lepiej od razu rozglądać się za nowym autkiem. saperos napisał(a): W moim przypadku nie skończy się na pogaduchach to się w końcu określ bo jedna wypowiedź przeczy drugiej |
Autor: | Andres74 [ 7 lipca 2015, o 07:26 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Kupił bym Bertone 2.0 T z dobrym wyposażeniem, poprzekładał co lepsze graty z 1.8 i sprzedał 1.8. Duży silnik to jedno, ale do tego dochodzi przeniesienie napędu, wielkość hamulców. Z jakiegoś powodu są sprężyny do "cięższych" silników. A V6 do lekkich nie należy. Zawieszenie, hamulce też da się wymienić, ale koszt rośnie. |
Autor: | Doktor29 [ 7 lipca 2015, o 08:51 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
Sama prawda Kazdy patrzy tylko silnik. A pozniej auto nadaje sie tylko na prosta a i tak wyrywa kiere z rak Trza rzezbic zawias i heble zeby to mialo rece i nogi |
Autor: | Hudy [ 7 lipca 2015, o 17:47 ] |
Tytuł: | Re: swap porada |
U mnie z kompa wyszło 5.9l trasa w 2.5 z i500, spalanie jest akceptowalne póki się mocno nie ciśnie. Sprzedaj i kup coś mocniejszego, teraz pewnie sam bym tak zrobił. |
Strona 6 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |