Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 maja 2024, o 12:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 15:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ten mój magik mówił, że tam jest sprężyna, która wypycha ten cylinder. Może coś z nią nie tak?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 20:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Polecam rozebrac stacyjke i nalozyc smaru a sprezynki troszeczke rozciagnac albo wymienic na nowe. Roboty jest na 15 minut-ostatnio przerabialem.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, o 10:20 
ostatnio po urlopie zaczal mi sie zacinac zamek w stacyjce i wszystko by bylo dobrze gdyby nie fakt ze raz nie moglem przekrecic w ogole kluczyka. udalo mi sie go teraz przekrecic po wypsikaniu wd40 i odpowiednim olejem do zamkow. na razie chodzi ale nie wiadomo jak dlugo. pewne jest ze nie obejdzie sie bez jego wymiany. dzis idac w tychach widze ze zarzymuje sie obok mnie auto z napisem pogotowie zamkowe, podchodze do faceta, mowie o problemie a on juz wiedzial o co chodzi... pytam o cene a on podaje mi po dlugiej chwili namyslu wartosc 600 zl za wymiane zamka w stacyjce i dopasowanie go do starego kluczyka z propozycja ze nawet do mnie przyjedzie i zrobi mi to na miejscu. jak uwazacie czy kwota 600 zl to duzo czy mozna gdzies to taniej zrobic??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, o 11:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Przestan! chyba sie nie zastanawiales powaznie nad tym. Rozbierz plastikowa oslone wokol kierownicy wsadz kluczyk do stacyjki i przekrec do pozycji pierwszej. Z boku stacyjki jest taki maly otworek wloz do niego jakis kawalek drucika lub malego srubokreta i powinien wyjasc caly wklad. Powyciagaj wszystkie zapadki (tylko tak zeby nie pomylic ich kolejnosci. Przeczysc calosc ropa, mozesz tesz delikatnie mloteczkiem rozklepac te zapadki, nasmaruj, poskladaj i bedzie smigac. Sam kluczyk tez mozesz delkatnie mloteczkiem potraktowac bo moze tez jest troche wygiety(oczewiscie na plask go klepaj). Dziecinnie prosta ta robota.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, o 15:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Shreq, 600 to przegięcie.
Ja zapłaciłem chyba 100 za naprawę.

PS. Naprawiaj póki jeszcze możesz przekręcić.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 17 października 2007, o 15:18 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, o 18:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
Powyciagaj wszystkie zapadki (tylko tak zeby nie pomylic ich kolejnosci. Przeczysc calosc ropa, mozesz tesz delikatnie mloteczkiem rozklepac te zapadki, nasmaruj, poskladaj i bedzie smigac.


niestety, ale nie tutaj lezy pies pogrzebany.
Jak sie rozbierze ta wkladke (zapadki pozostaja w srodku) to po chwili myslenia, i probowania, dochodzi czlowiek do przyczyny.
W kazdym badz razie, albo nowa tuleje zamka trzeba kupic (trudno) albo pobawic sie "Dremel-ka".




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, o 11:47 
witam :D własnie sie zarejestrowalem ale bywalem na tym forum juz od dawna posiadaczem QP jestem od kilku miesięcy i musze wam powiedzieć ze akurat ten problem ze stacyjką mizłem juz wątpliwa przyjemność przerabiać nie chce tez nikogo martwić ale jeśli myślicie ze wd pomoze to niestety jesteście w błędzie owszem podziła to ale nie na dlugo zalezy oczywiście... ale problem ze stacyjka jest standardowy w astrze bylem u kilku mechaników i proponowali mi jedynie wymiane stacyjki i zamkow osiagalne przypuszczalnie tylko u opla lub z rozbitka poniewaz w sklepach są jedynie podroby i to nie dopasowane zakupilem nawet taka z rozbitka i co sie okazalo mam QP z listopada 2000 stacyjka byla z lipca 2000 czy jakos tak i byla zupełnie inna trzebaby bylo wymienić calośc wraz z blokadą w koncu trafilem to takiego mechanika ktory mi to rozebrał i wymienił obudowe wkladu czy jakoś tak ponieważ w poprzednim jakiś mały dzyndzelek siem urwał <wybaczcie ale nie znam fachowych nazw> :oops: innymi slowy proponuje skoczyc do mechanika i popytac bo ktoregoś pieknego dnia skonczycie jak ja pojedziercie gdzieś a auto nie zapali malo tego hol też odpada bo włancza sie blokada kierownicy wiec jedynie laweta powód 0,5 centymetrowe pękniębe szajstwo na obudowie oczywiście zależy od przypadku

JUŻ PRZEPRASZŁEM :'( LUDZIE NOWY JESTEM WYBACZCCCCCCCCCCIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'( :'( :'( :'( :'(


Ostatnio edytowano 12 listopada 2007, o 12:11 przez scorpio1987, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, o 13:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Spoko wyrobi sie.
A wracajac do stacyjki to ja swoja rozebralem na drobny mak i ladnie przecxzyscilem nasmarowalem i smiga supero. Smarowanie stacyjek i zamkow to moja pierwsza czynnosc jak kupuje auto- to juz bedzie chyba 6 raz. :D :D


Ostatnio edytowano 12 listopada 2007, o 13:39 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, o 13:50 
zgadza sie ja tez tak zrobilem gdy zacielo sie pierwszy raz rozebralem wyczyscilem nasmarowalem itd problem powstaje gdy cos jest uczkodzone mechanicznie np pekniete a nie widac tego golym okiem b0o moze peknac np od srodka obudowy tak jak u mnie a to siem czesto zdarza po pewnym czasie nie dosc ze nie moglem przekrecic kluczyka to stacyjka przestala mi wybijac co sprawilo ze nie moglem nawet włożyc do niej kluczyka a to juz jest problem pocieszenie jest w tym ze wcale nie trzeba zawsze wymieniac stacyjki jak twierdza pseudo fachowcy czasami wystarczy sprytny mechanik tak jak w moim przypadku... dzieki czemu stacyjka teraz mimo ze nie wymieniona na nowa dziala mi narazie<i oby tak zostało> jak zloto a koszt duzo mniejszy...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 07:22 
A zauważyliście, że teraz jak jak jest chłodno to stacyjka chodzi bardzo dobrze? Bynajmniej u mnie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 13:44 
nie wiem może i ma to jakiś związek ale myśle ze nie duży a mechanik być moze ze rozebrał obejrszł posmarował w sroku może troszke smaru rzucił na kostke i na tym zakończył...

obiawy: początkowo ciezko przekręcic kluczyk potem wogole lub po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki ta nie odija..

rozwiązanie:
a) mi jak juz mowiłem pekł jakis tam bloczek na obudowie stacyjki tej w która wchodzi wkład.. kupiłem z rozbitka nie pasowała obudowa wiec mechanik ja wynacinał wyciagnal ten bloczek i przełozyl do mojej obudowy dodatkowo podtarl ja delikatnie papierem sciernym w srodku zeby te zapadki na wkladce za bardzo nie mialy o co zachaczyc i sie zablokowac efekt nie narzekam od tej pory stacyjka chodzi jak złoto...
B)kupic nowa stacyjke z blokada itd jak pytalem u opla koszt z tego co pamietam do 1000 zl robocizna nie wiem ile napewno jest wiecej zachodu <trzeba zdjąć kierownice>czyli napewno wiecej

koszt robota:100zl stacyjka z rozbitka: 100zl spokoj bezcenny

mich007:
w moim przypadku nie bylo konieczne tak jak juz mowilem wymiana polegala na przelozeniu jakiegos tam bloczka<najczestszy przypadek latwo peka nie musi sie zlamac ale jezeli peknie juz sa takie problemy> na obudowie w ktora wchodzi wkład a nie na wkładzie dzieki czemu nic nie trzeba programowac...<innymi slowy stacyjka: wklad,kluczyk obudowa zostaje nadal stara poniewaz jest ok>
istnieja stacyjki pseudo "uniwersalne" z nowym kluczykiem itd osiagalne w normalnych sklepach wtedy trzeba go programowac ale jakosc takiej stacyjki pozostawia duzo do zyczenia...niestety...i tez nie jest tania nie wiem czy nie lepiej wowczas zaszalec i poprostu kupic nowa u opla...
a i co do stacyjek w sklepie na jedna sie pokusilem kupilem z wymowieniem u znajomego zawiozlem do mechanika i co siem okazalo hehhe rozebrał ja wyciągna wkładke i powiem wam ze te zapaddki na wkładce mimo ze stacyjka nowa ze sklepu wygladaly gozej niz na mojej uzywanej lol..........

no ta wybaczcie heheh otoz dokladnie tak wszystko zostaje to samo tylko na obudowie wkladu wymienilem jedna malutka czesc <0.5cm moze ma musicie mi wybaczyc ale nie potrafie jej nazwac>
o programowanie nalezy sie martwic gdy zmieniamy lkuczyk o ile siem nie myle


Ostatnio edytowano 13 listopada 2007, o 14:19 przez scorpio1987, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 13:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
scorpio1987 napisał(a):
koszt robota:100zl stacyjka z rozbitka: 100zl spokoj bezcenny


hmmm...a programowanie immobilizera?

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 14:12 
mich007 napisał(a):
scorpio1987 napisał(a):
koszt robota:100zl stacyjka z rozbitka: 100zl spokoj bezcenny


hmmm...a programowanie immobilizera?


Immo i stacyjka to chyba 2 oddzielne sprawy. Rozumiem że kluczyk zostaje ten sam tylko bebechy od innej stacyjki sa przekładane.

BTW: Scorpio, please.... interpunkcja. Wybacz, ale nie da sie czytać Twoich wypowiedzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 14:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
mich ale on nie wymienial elktroniki ani pastylek immo tylko wklad stacyjki, moze nawet bez bebenka z zapadkami. Moge wymienic cala stacyjke a zapadki przelozyc ze starego(oczewiscie zachowujac odpowiednia kolejnosc) i bedzie dzialac jak nowa.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, o 14:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
wesol napisał(a):
tylko wklad stacyjki, moze nawet bez bebenka z zapadkami


A no to się zgodze...ja zrozumiałem że nową stacyjkę kupił więc i nowy kluczyk musiał mieć = programowanie immo.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL