Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 19:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 grudnia 2014, o 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Coś w ten deseń tylko u mnie to jest mniej estetycznie zrobione.

Wysłane z mojego WC,za pomocą gołebią pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lutego 2015, o 07:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Dziwna sprawa...szukajac przyczyny nierównej pracy na wolnych obrotach, zaczełam podejrzewać właśnie ten zaworek, bo dziwnie auto zaczyna nierówno pracować na jałowym gdy ten filterek zaczyna cykać. Dodatkowo z okolic nadkola słychac syczenie, i to dość glośne.

Odlączyłam więc te przewody tak jak jest tu napisane , ale ten zaworek dalej cyka!! jak to możliwe? Czy on może być po prostu zepsuty?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL