Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje o nadwoziu i wnętrzu SERYJNYCH aut.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lutego 2006, o 10:45 
Mam problem z nawiewem środkowym, w jednym z nich nie obracają się te skrzydełka co kierują powietrze na boki. Dlatego chciałbym je wyjąć, niech mi ktoś pomoże, jak to zrobić?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2006, o 11:25 
Trzeba je dolikatnie podwazyc z boku i wychodza. Tylko nie za mocno. Z boku srubokret plaski wkladasz i to lekko jakby wypychasz w swoja strone. Potem z drugiej strony. Nie wiem, czy dobrze kojaze, ale chyba wyjecie oslonki awaryjnych bylo wskazane - tez podwazyc. A co do naprawy skrzydelek, to one poprostu wyskakuja tam z takich zatrzaskow -sam zobaczysz. Wiec koszt naprawy bedzie zerowy:)
U mnie tez 3 byly zepsute i tak sobie naprawilem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2006, o 12:18 
Jestes pewien ze z boku? Na jakis niemieckich forumach wyczytalem ze trzeba je opuscic w dol i porwazac od gory. A wychodza same nawiewy czy razem z pokretlami?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2006, o 14:14 
Tzn. tak musisz je faktycznie opuscic, bo bez tego te srodkowe nie wyjda - ten otwor do wyjmowania sie zweza. Ale nastepnie jakby podwazasz z boku, bo te nawiewy po bokach sie zatrzaskuja. Wiec trzeba je popodwazac, aby tam czegos nie polamac. A wychodza bez pokretel - tych od zamykania nawiewu. One to juz inna bajka. Jak tamta co sie polamalo, to bedzie ciezej. Tamte to poprostu reguluja taka klapke, ktore sie bezposrednio przy tym wylocie znajduje. Ogolnie to raczej nie powinienes miec problemu z tym wyjeciem. To raczej sie tak lekko trzyma, a plastik w tych okolicach sie latwo gnie, wiec mozna sobie obejzec jak to latwo wyjac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2006, o 08:15 
Dzieki za pomoc, zrobione. Wszystko bylo tak jak pisales :D
A tak BTW, strasznie brudny ten nawiew byl. Dlaczego? Przeciez tam jest filtr pylkowy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2006, o 22:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
A tak BTW, strasznie brudny ten nawiew byl. Dlaczego? Przeciez tam jest filtr pylkowy?



Filtr ten powinien byc co 2 lata (wedlug Opla) wymieniany.
Ja wymieniam co roku, i jest zawsze zasyfiony.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2006, o 08:14 
SirAdam napisał(a):
Filtr ten powinien byc co 2 lata (wedlug Opla) wymieniany.
Ja wymieniam co roku, i jest zawsze zasyfiony.

SirAdam


Do auta mam ksiażkę serwisowa i wyczytalem, ze filtr byl wymieniony w zeszlym roku. Ale wymienie na wiosne. Jaki koszt tego filtra? Sa zamienniki czy tylko ASO pozostaje?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2006, o 08:37 
A gdzie sie znajduje i jak wyciaga filtr przeciwpyłowy? Czy to prawda, ze trzeba rozkręcić schowek? Jeszce nigdy go nie wymieniałem więc jest pewnie nieźle zasyfiony. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2006, o 08:56 
rivo napisał(a):
A gdzie sie znajduje i jak wyciaga filtr przeciwpyłowy? Czy to prawda, ze trzeba rozkręcić schowek? Jeszce nigdy go nie wymieniałem więc jest pewnie nieźle zasyfiony. :)


Tak, to prawda, jest gdzies pod schowkiem, który trzeba wymontowac. Ale to prosta sprawa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2006, o 22:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Schowek "wisi" na 6 srubach, te odkrecic. (szukac srub "dookola dekla)
Pod schowkiem w kierunku tunelu jak sie popatrzy to jest taka podluzna klapa (ok. 20x5 cm) jest ustawiona pionowo.
Dookola tej klapy sa takie klamerki, wszystkie zdjac, klape "otworzyc" (otwiera sie jakby miala zawiasy) i wyciagnac filtr.

UWAGA :!:

sa dwa rodzaje systemow chlodzenia/nagrzewania w Coupe.
Delphi i Behr.
Filtry w obu systemach maja inne rozmiary i nie sa komatybilne.

Czyli, filtr wyjac i pojechac do sklepu kupic wedlug starego nowy.
W niemczech mozna dostac zamienniki, wiec i w Polsce tez pewnie beda.
Koszt ok. 10 - 12 Euro.

Montaz w odwrotnej kolejnosci.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2006, o 17:54 
respekt jesli udalo Ci sie te klamerki za pierwszym razem zdjac.

[ Dodano: 2006-08-10, 19:02 ]
Instrukcja krok po kroku jak wymyntowac filtr. (po polsku)

http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/ ... /1014k.pdf Klima DELPHI


http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/ ... /1055k.pdf klima BEHR


(u mnie nie ma chyba tych srobek, sa zaczepy ktorych nie moge zdjac;), dam znac jak mi sie to uda)

[ Dodano: 2006-08-10, 19:45 ]
i sobie tylko palce pokaleczylem o te zaczepy :roll: Nie wiem kto je tam montowal :evil: srubki powinny byc. (jak na instrukcjach) 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2006, o 08:00 
Zimny Dran napisał(a):
(u mnie nie ma chyba tych srobek, sa zaczepy ktorych nie moge zdjac;), dam znac jak mi sie to uda)

[ Dodano: 2006-08-10, 19:45 ]
i sobie tylko palce pokaleczylem o te zaczepy :roll: Nie wiem kto je tam montowal :evil: srubki powinny byc. (jak na instrukcjach) 8)


Nie przesadzaj, az takiego problemu nie ma. Mały płaski srubokręt w dłoń i do dzieła. Delikatnie podważaj i uważaj by nie zgubić żadnego zaczepu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2007, o 23:57 
cezzar napisał(a):
Jestes pewien ze z boku? Na jakis niemieckich forumach wyczytalem ze trzeba je opuscic w dol i porwazac od gory. A wychodza same nawiewy czy razem z pokretlami?

@cezzar/all no właśnie, wiecie może jak się dobrać do tych pokręteł? Bo to pokrętło od strony kierowcy co prawda prawidłowo się przesuwa, ale na końcu nie ma tego oporu.
Żeby się do tego dobrać muszę wyciągnąć włącznik świateł i odkręcić cały nawiew?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, o 17:43 
witam Panowiw, mam problem z kratkami nawiewu. ale chodzi mi o dwie zewnetrzne.naszlo mnie zeby je wymienic na srebrne. z wyjeciem starych nie ma problemu ale nowe nie bardza chca wejsc . za cholere. orientujecie sie, czy i jak zdejmuja sie te zewnetrzne plastikowe obwodki ? oczywiscie kratki sa rozmiarowo identyczne. macie jakis pomysl ?
dzieki za pomoc.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, o 14:56 
Odświeżę temat.

Mi kratka nawiewu (boczna po stronie pasażera) opada i cały czas wieje w dół. Jak to naprawić?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL