b6 i b8 w jednej firmie bylo oferowane po cenie rozniacej sie o 10zl. Dokladnie to to bylo 510 i 520, wiec sa w tej samej cenie.
Ciag dalszy wyliczenia kosztow (komplety czterech):
Kayaba - 634zl
Magnum - 496 zl
Monroe - 576 zl
Jednakze ja nie wiem za bardzo nic o tych firmach. Slyszalem, ze Kayaba jest niezla, ale czy wystarczajaca do turbo? Przy tych wszystkich jest gwarancja 24 miesiace.
Dalej rozwazam jednak wlozenie tych b4gas, jednakze jest z nimi jeden problem - nie ma b4gas do coupe na tyl, sa tylko na przod. Amorki na tyl sa inne w coupe niz w zwyklych astrach:(
-----
edit.
Przed chwila jeszcze sprawdzalem te ceny bilstein'a w tym sklepie, ktory polecaliscie -
www.mts24sklep.pl I co ciekawe, to b8 sa tansze o te 10zl od b6 (zarowno przednie jak i tylnie). Ciekawe czemu tak jest? B8 chyba powinny byc lepsze od B6, wiec jaki jest sens B6 kupowac?
Maciek