Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 24 lipca 2014, o 07:25

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reflektory
PostNapisane: 12 marca 2006, o 18:50 
Mam prolem z reflektorami, szczegolnie z jednym, a mianowicie czesto jest zaparowany,

mysle ze jest nieszczelny mam racje?

Jeszcze jedne pytanie , zastanawiam sie nad wymiano reflektorow na czarne czy warto

,duzo lepiej sie prezentują?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 21:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
slat napisał(a):
mysle ze jest nieszczelny mam racje?



tak, masz racje i nic juz z tym nie zrobisz.Opel twierdzi ze to nie wada :|





slat napisał(a):
zastanawiam sie nad wymiano reflektorow na czarne czy warto

,duzo lepiej sie prezentują?



Kwestia wygladu, nic wiecej, Jak Ci sie podobaja, to wymieniaj.





SirAdam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 21:38 
Czyli wymiana na nowe nic nie da?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 21:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
a co ma niby dac ?? :roll: :shock:



SirAdam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 21:47 
SirAdam napisał(a):
a co ma niby dac ?? :roll: :shock:


Zlikwidowac zaparowanie :shock: gadacie jak slepy z kulawym, hehe :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 22:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
defender napisał(a):
gadacie jak slepy z kulawym



to sorry, ale tak to napisales w pierwszym poscie ze nie przyszlem na to ze te dwie sprawy maja bezposrednio ze soba do czynienia.
Np. ten text juz mnie calkiem z tropu wybil;

slat napisał(a):
duzo lepiej sie prezentują


Oczywiscie ze jak wymienisz Twoje na NOWE i ustawisz odpowiednio maske (bo od tego one sa nieszczelne) to nie beda juz parowac.




SirAdam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 22:17 
defender napisał(a):
gadacie jak slepy z kulawym, hehe



jakos sie dogadalismy, ja uk on germany troche daleko moze dlatego :lol:


SirAdam napisał(a):
i ustawisz odpowiednio maske


jeszcze jak bym wiedzial jak to by bylo dobrze


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 22:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
slat napisał(a):
jeszcze jak bym wiedzial jak to by bylo dobrze



to proste;
pod maska, na tej poprzecznej belce masz 2 gumowe "puffry" ktore mozna na wysokosc ustawiac (poprzez wkrecanie, lub wykrecanie) i maja byc tak ustawione zeby maska nawet przy "zatrzasnieciu" (czego ja nigdy nie robie, tylko delikatnie zamykam) nie miala mozliwosci "trzasnac" o reflektory.Moze dlatego moje reflektory po 5,5 roku byly jeszcze szczelne ? :roll:
Mam nadzieje ze ten opis jest zrozumialy ?





SirAdam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2006, o 23:51 
SirAdam napisał(a):
Mam nadzieje ze ten opis jest zrozumialy ?


jak najbardziej,

a czy zmiana samych kloszow nie wystarczy, czy musze zmieniac cale lampy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2006, o 07:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Samych kloszow nie da rady wymienic bo;
1. klosze sa klejone
2. nie ma na rynku kloszow osobno




SirAdam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2006, o 14:52 
to musze szukac lamp :cry:

wielkie dzieki SirAdam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, o 23:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2009, o 22:17
Lokalizacja: Pniewy WLKP
Imię: Kamil
Silnik: Z18XE
ja ostatnio zalatwilem sobie dwa klosze ktore wygladaja jak nowki. musialbym zobaczyc czy idzie je wymiec bo po co mam kupywac cale lampy. w moim przypadku klosze nie paruja tylko zbiera sie w nich kurz oprocz tego sa jeszcze cale od zoltych plam gdyz poprzedni wlasciciel probowal je wyczyscic rozpuszczalnikiem :/ do tego cale przyrysane. jeden gosciu chcial mi je zpolerowac za 80zl a klosze dostalem za 100zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, o 06:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Simi, Co ty tu chwalisz sie czy jak?? temat z 2006 roku daj spokój ponad 3 lata. Tez mam klosz od lewej przedniej lampy i co mam pisac zaraz??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++ 160KM by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, o 10:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2009, o 22:17
Lokalizacja: Pniewy WLKP
Imię: Kamil
Silnik: Z18XE
chcialem sie tylko dowiedziec czy to wogole sie oplaca zmienic same klosze i czy wogule idzie to porzadnie zrobic a ty odrazu do mnie....
sry za odswierzanie tak starych tematow


Ostatnio edytowano 25 czerwca 2009, o 10:35 przez Simi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2009, o 23:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
temat z 2006 roku daj spokój ponad 3 lata.
to chyba dobrze ze odgrzebał temat a nie zalozyl nowy i spamuje prawda??

Simi napisał(a):
chcialem sie tylko dowiedziec czy to wogole sie oplaca zmienic same klosze i czy wogule idzie to porzadnie zrobic a ty odrazu do mnie....
kolego jesli masz zmatowiale szklo a raczej plastikową szybke to wez papier scierny spoleruj .

jak chcesz wyczyscic lampe od srodka to rozklej szybke od lampy 5 min do piekarnika na 220 stopni a pozniej sklej. jak bys mial jakies watpliwosci to pisz domnie na pw

_________________
mój garaż:
-Astra G Coupe Turbo z20let
-Astra G HB 2.0 DTL
-Astra G HB 3D 2.0 16v 136km (100 edition)
-Combo tour :)
-Renault master 2.8 DTI(żółty)
-Fiat Ducato 3.0 mujtiJet 180km 400nm
-Ford Galaxy 1.9 tdi 150km 351nm :)

CZESCI DO OPEL ASTRA BERTONE TURBO NA SPRZEDAZ RESZTA NA PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL