Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:42

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 00:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja mam na mysli TYLKO zamykanie szyb.
Na obydwoje drzwi potrzebujesz tylko 2 diody oporowe i 2x po pol metra kabla, i to wszystko.
Z wentylatorami i innymi rzeczami nie ma to NIC wspolnego.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 00:36 
SirAdam, co to jest dioda oporowa? pierwszy raz slysze o czyms takim.... moze to tylko w DE sprzedaja :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 09:56 
moze chodzi o prostownicza badz schottkyego


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 12:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Pewnie chodzi o zwylka tylko jakas taka na kilka amperów. Ja mam swoje rozwiazanie i wiem ze dobre jest. Podswietlanie dziala dopiero po przekreceniu klucza a naie caly czas a sterowanie szybkami jest w kazdym momecie. Zadnych pradów powrotnych itp. Trzeba bylo przegobic troszke kabelki od wlacznika i sam włacznik od kierowcy dostal dodatkowy kabel plus złączkę. A jakies tam przeróbki typu przekierowania pradu ze pominieciem stacyjki to amatorszczyzna. Modul sterowania automatycznego szyb jest w samym silnikczku w drzwiach wiec tam trzeba robic obejscie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 18:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Mozna zrobic skomplikowanie, albo prosto, z takim samym efektem.
Kazdy ma swoja metode.
A poki co nie nazywaj czyjejs pracy amatroszczyzna, jak nawet nie wiesz jak to zostalo rozwiazane.
Ja tez nie stwierdzilem ze Twoje rozwiazanie jest amatorszczyzna , stwierdzilem tylko ze jest skomplikowane.
Poki co niech nasza dyskusja pozostanie na poziomie ludzi doroslych, bo takie wypowiedzi takie jak Twoja zalatuja na szczeniactwo.




z powazaniem



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 21:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Hmm. Wlasnie jestam na etapie konczenia pracy inzynierskiej a koncze Wyzsza Szkole Techniczno-Ekonomiczna w Szczecinie ( http://www.wste.szczecin.pl/ )o specjalnosci Technika Samochodowa. Jako przyszly inzynier motoryzacji nie sadze zebym sie zachowywal jak szczeniak.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, o 21:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja Twoich mozliwosci u umiejetnosci nie stawiam pod znakiem zapytania, wrecz przeciwnie - jezeli sam wpadles na pomysl jak to zrobic i sam opracowales cale rozwiazanie, to juz udowodniles swoje umiejetnosci.
Chcialem tylko wspomniec ze mozna tez to zrobic prostsza metoda.
A wiec - peace.
Wspolnie mozemy wiecej......




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 07:48 
wesol napisał(a):
Hmm. Wlasnie jestam na etapie konczenia pracy inzynierskiej a koncze Wyzsza Szkole Techniczno-Ekonomiczna w Szczecinie ( http://www.wste.szczecin.pl/ )o specjalnosci Technika Samochodowa. Jako przyszly inzynier motoryzacji nie sadze zebym sie zachowywal jak szczeniak.

:shock:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 14:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Przerobilem juz to domykanie szyb z pilota. Taki mam sterownik firmy bosch: http://www.viknet.pl/wesol/Downloads/DSC05499.JPG
A tak wyglada w srodku:
przed http://www.viknet.pl/wesol/Downloads/DSC05498.JPG
po http://www.viknet.pl/wesol/Downloads/DSC05500.JPG
Zauwazylem jeden mankament a mianowicie po zamontowniu ukladu i bezposrednio po zamknieciu pilotem szyby dzialaj tak jakby byl przedchwila odlaczony aku. Nie dzial automat, nie trzeba go uczyc znowu tylko po jakichs 10 sekundach sam sie uczy. Pewnie to wina kondensatora bo dalem 220yF bo 100yF byl za maly. zapewne ten po srodku bylby odpowiedni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, o 21:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Podejzewam ze masz racje, najlepiej byloby troche poexperymentowac.............
bo instrukcji na takie przerobki nie znajdziesz, chyba ze sam ja napiszesz :wink:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, o 19:52 
wesol, mam prośbe ja też mam w sojej astruni moduł centralnego bosha, w twoim ostatnim poście załączyłeś pliki ale nie otwierają sie czy mógłbyś mi podesłac na maila te fotki
ijeszcze pytanie czy wszytko działa u ciebie według wcześniejszego schematy podanegoi przez innych kolegów czu coś przerabiałąeś
\mój mail
maciek_k@interia.pl
z góry dziekuje
Maciej


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, o 07:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
maciek_777 Gdzies mi przepadly te fotki ale roznice miedzy delphi abosch polegaja na zmianie kondensatora na 220yF i opornika 47k na 30k. Jak cos to wal to poszukam. Ogolenie wszystko smiga tak jak na delphi po przerobce.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, o 07:42 
dziekuje bardzo w takim razie dziś sie zabieram za montowanie tego
jakie bedą wyniki pochwalę sie tutaj:)
dzieki raz jeszcze i pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, o 19:37 
no i zrobione
wymieniłem kondensator tak jak pisał wesol na 220 mikroF i opornik ale na mniejszy 10 k. wszytko hula aż miło. zaznaczam ze mam streownik bosha a nie valeo
jeśli bedzie ktoś zaintersowany chetnie udziele info


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, o 16:29 
Na poczatku chcialem serdecznie podziekować cezzar za układzik zamontowałem i smiga bez zarzutu. Cezzar mowil ze jest on tylko pod sterownik delfi ja mam orginalny GM boosch zamontowałem ten układzik od cezzar o kondensatzorze 100 i wszystko smiga bez zarzutu wiec czyba problem nie tkwi w podmianie kondensatora na wiekszy. Taka moja skromna uwaga:)

Jeszcze raz dzieki CEZZAR!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL