Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, o 20:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
To dziala w kilkuset, jak nie w kilku tysiacach Astr w niemczech.
Podsatwa jest ze auto MUSI miec funkcje komfortowego zamykania szyb, inaczej nie bedzie dzialac.Jak sie sprawdza ta funkcje to chyba nie musze pisac.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, o 21:40 
cezzar napisał(a):
i u kogos jeszcze kto ma turbo


u mnie

he he znalazlem fajnego babol dzieki ktoremu zatrzasnalem KLUCZKI w stacyjce :)
chlodnica mi poszla (bo jakis pajac nie przyczepil i przetarla sie) wiec robielm cos przy aucie i nacisnalem rygielek w drzwiach przez przypadek... a kluczyki w srodku ... (okno bylo otwarte oczywisce ;) a tu zonk... okno sie zamknelo i lipa ;) szczescie ze kobita niedomknela drzwi z drugiej strony to udalo sie otworzyc ...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2006, o 09:34 
Czy w takim przypadku wystarczy wymienić sterownik ????????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2006, o 11:46 
bestia napisał(a):
Czy w takim przypadku wystarczy wymienić sterownik ????????


Myśle ze zanim wymienisz sterownik odpowiedz sobie na pytanie czy masz to komfortowe zamykanie, opisane gdzies w tym watku. Poza tym Ty masz cabrioleta, i chyba tylne szyby u ciebie sa opuszczane rowniez elektrycznie. Moze to tez jest przyczyna ze domykanie nie dziala.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, o 14:32 
Witam wszystkich!

bestia napisał(a):
Odświezam temat Mam problem wy wszyscy jesteście szcześliwcami i macie sterownik delphi a ja posiadam cos wogle innego jest na nim napisane bosh i nr GM 24 410 018 i duzy napis CL pod nim nr F 005 V0 0131 czy ktos sie spotkał z takim sterownikiem?


Nie mam co prawda coupe (hatchback 1.8 z 2000r), ale może to, co napiszę komuś się przyda. U mnie jest właśnie moduł Bosh nr GM 24 410 018. Podłączyłem się z tym układniem dokładnie pod te same piny, które były wyżej opisane. Musiałem tylko wymienić kondensator na 200 uF i opornik zmniejszyć do 30 kOhm, bo przy oryginalnych wartościach szyby domykały się tylko do połowy (kondensator za szybko się rozładowywał).

Pozdrawiam,

WaldeK


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2006, o 17:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
valdi74,

bardzo cenne info, dzieki Ci za to.
Napewno sie komus przyda.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2006, o 07:31 
Mam jeszcze jeden kompletny układ do domykania szyb, który ktoś zamówił i nie odebrał oraz drugi niekompletny. Może ktoś reflektuje? Chcetnie sie tego pozbede. Układy są do sterownika delphi ale może ktoś poeksperymentuje z boschem wykorzystując informacje, które podał valdi74.


Góra
  
 
PostNapisane: 31 stycznia 2007, o 20:38 
witam mam w astrze seryjne domykanie szyb z kluczyka jak przytrzymam kluczuk to sie domykaja...czy chce kupic alarm czy jest mozliwosc podłaczenia tego alarmu tak aby domykal mi dzwi z pilota???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, o 19:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zastanawia mnie jedno czy ten uklad po domknieciu szyb jest odcinany? Kolega pisal ze zmienil kondensator bo nie domykalo szyb do konca. Rozwiazanie to by wskazywalo na to. podawal ktos na poczatku inna metode a mianowicie zlaczenie dwoch kabli. Diala to oczewiscie ale jest maly mankament tego rozwiazania. Otoz spawdzilem i jest zwiekszona uplywnosc pradu z aku. Normalnie jest uplywnosc 0,032A czyli 32mA a po zmostkowaniu tych kabelkow okolo 150mA. Dopuszczalna uplywnosc pradu wsamochodzie to 35mA czyli 0,035A. Niby smieszny prad ale jesli ktos wie to spada zywotnosc aku im wiekszy jest no i nie mamy problemow z rozruchem po dluzszym postoju. Najmniejsza uplywnosc maja toyoty no i aku w nich wytrzymuje nawet 8 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, o 18:52 
kolega jakis awanturniczy :) i szuka dziry w calym ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, o 22:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Uplywnosc to powazny problem. Jak bedziesz chcial wymienic aku to nie dostaniesz gwarancji przy takiej uplywnosci. Poza tym to jak gdzies prad ucieka to cos sie musi z nim dziac co nie cos sie grzeje gdzies lub cos caly czas pracuje a jak pracuje to dlugo nie pociagnie. Myle sie czy jak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, o 23:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja mam ten system zamontowany juz od 4 lat i jakos moj aku trzyma.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, o 20:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zapomnialem sie pochwalic ze mam przerobione elektryczne szybki tak ze nie trzeba przekrecac kluczyka- dzialaja na postoju i jak sobie gdzies wyjde to pasazerowie moga sie bawic. :smile:

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, o 20:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
mam przerobione elektryczne szybki tak ze nie trzeba przekrecac kluczyka


prosty system;
kawalek kabla i dioda oporowa :razz:
koszta - kilka zlotych.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, o 23:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Nieprawda bo chodzi o to zeby nie dzilalo podswietlanie przyciskow no i oczewiscie takie urzadzonka jak wentylator nawiewu itp.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL