Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, o 09:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W 2.2 to nawet nie musisz wstawiac tej blaszki zaslepiejacej. Wystarczy wstawic "oszusta" (egr cheater) i egr bedzie zamkniety caly czas a komp bedzie myslal ze dziala elegancko. EGR w Z22SE w stanie spoczynku jest zamkniety co moze potwierdzic @novy33,

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 02:55 
wesol a jak to sie ma do lpg???bo wsumie problem i patent blaszki na egr powstal jak mi zamontowali gazik!!!!fura niema bata wogole niepracowala---dusznosci i takie tam dziwactwa//////zaslepilismy i hej---jak tralala fura i na pb i lpg jezdi!!!!czy jak walne tego cheatera to jej sie cos niepomyli????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 06:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Powinno chodzic dobrze. Poprostu EGr odzwierciedla idealnie prace sprawnego prawdziwego EGRa. Bajer polega na tym ze wtyczka egra ma kilka wyprowadzen przewodow. Dwa skrajen to sa do elektromagnesa ktory unosi ten grzybek. Teraz podajac na te konce wieksze lub mniejsze napiecie to grzybek sie unosi wiecej lub mniej. Praca grzybka przesuwa takze opornice ktora zmienia swoj opor zaleznie od jego wychylenia i daj eto sygnal do ECU w jakim jest polozeniu EGR. Wlasnie awaria EGR w wiekszosci przypadkow polega na tym ze wskazania z EGR ( opor jest nierawidlowy) Co spodobnie jak przy walnietej sondzie lambda.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 08:17 
GARNULLI napisał(a):
wesol a jak to sie ma do lpg???

U mnie chodzi git i na lpg, na pb i pewnie na on tez, taki to cheater ;p ;p


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 15:19 
No nic, jednak nie zdecyduję się na tego chetera. Znalazłem prosto od producenta nowy EGR za połowę ceny, którą proponują w ASO Opla. Dzisiaj zostało wysłane, do czwartku powinno dojść co oznacza, że piątkowy termin w warsztacie powinien być ostatnim, oby!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 17:04 
hyperek napisał(a):
No nic, jednak nie zdecyduję się na tego chetera. Znalazłem prosto od producenta nowy EGR za połowę ceny, którą proponują w ASO Opla

To ile dałeś? Mi krzykneli 1000, ale nie w ASO i nie wiem czy to normalnie czy nie. Podaj może namiary dla potomnych.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 18:28 
W ASO było za 1046 PLN. Ja wziąłem prosto z firmy Pierburg z wysyłką za niecałe 560 PLN. Podobno ASO Opla też bierze od nich EGR i dorzuca swoją marżę, zanim sprzeda.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 19:44 
wstawiłem to urządzenie i działa, samochód normalnie jeździ i niema błędów.Wpierw wypiąłem wtyczkę i chciałem zobaczyć czy pokaże czeka , po 3 uruchomieniu silnika wystąpił błąd. potem wpiąłem oryginalny agr i po 3 odpaleniach i chwili jazdy zniknął. Więc zamontowałem oszusta i nie daje mojemu Z22SE spalin :P myślę że to wyjdzie mu tylko na dobre bo ponowne przepalanie tylko zwiększa nagar w silniku,mogłem to zaobserwować jak robiłem remont silnika z tigry.i pare fotek
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 11:00 
hyperek napisał(a):
W ASO było za 1046 PLN. Ja wziąłem prosto z firmy Pierburg z wysyłką za niecałe 560 PLN. Podobno ASO Opla też bierze od nich EGR i dorzuca swoją marżę, zanim sprzeda.


Gdyby siadł mi EGR w ogólę bym go nie wymieniał a tylko zaślepił lub chetera novego33 zamontował. A wymiana na nowy zawór recyrkulacji spalin to wywalenie pieniędzy tylko gdyż jak w samej nazwie ma się tylko tym iż jest mniejsza emisja spalin do atmosfery, nic po za tym, no chyba że jesteście funami ekologii

hyperek napisał(a):

Dzwoniłem właśnie do ASO na Mieszka I-go w Szczecinie i zaślepka do EGR kosztuje 23 PLN. Dostałem sprzeczne informacje, bo w dziale części i akcesoriów Pan powiedział, że jest do kupna taka zaślepka, a w dziale serwisowym powiedziano mi, że nie robili czegoś takiego do


Wręcz przeciwnie bardzo dobrze zostałeś poinformowany gdyż GM właśnie wypuszczało takie zaślepki i kosztowały grosze. A w dziale nie robili czegoś takiego bo zapewne w ich ASO jak istnieje ten serwis nie przyjęli takiego zlecenia, a znając życie to może i nie słyszeli o tym jak to często bywa….





GARNULLI napisał(a):
no ja wlasnie na poczekaniu na warsztacie zrobilismy z pustej puszki--


Potwierdzam, idealny patent. Niegdyś w Tigrzę 1.6 16V tak właśnie i u siebie miałem robione


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, o 11:33 
Czy jest ktoś kto był by tak miły i by mi zrobił tego EGR cheatera oczywiście za opłatą?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 00:25 
Pingu napisał(a):
Czy jest ktoś kto był by tak miły i by mi zrobił tego EGR cheatera oczywiście za opłatą?



Jak zgromadzisz klamoty czyli:

4x dioda 1N400
2x dioda zenera 4v7
2x opornik 4k7
2x opornik 3k3
2x opornik 1k5


Podwójna liczba jak by coś nie wypaliło, pogadasz z autorem tematu i myśle że kolega ci pomoże, jak wybadasz sklep z tymi drobiazgami to weź i dla mnie na czarną godzine gdyby i mi się kiedy rozsypał.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 09:30 
szary napisał(a):
pogadasz z autorem tematu i myśle że kolega ci pomoże, jak wybadasz sklep z tymi drobiazgami to weź i dla mnie na czarną godzine gdyby i mi się kiedy rozsypał.

Szary ma racje, pogadaj z autorem tematu, pewnie się zgodzi ;p nie zapomnij jeszcze o płytce i jakimś przewodzie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 11:28 
No dobra. Czy ktos jest w stanie rzetelnie odpowiedzieć o wpływie zaslepionego egra na kondycje/moc/spalanie ? Czy chodzi o sama swiadomosc ze silnik oddycha juz tylko czystym powietrzem pelna geba :ziew:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 13:05 
Z mojego doświadczenia: moc - bez zmian (niektórzy twierdzą, że 1-3 kuca przybywa, ale jest to pewnie nieodczuwalne), spalanie - bez zmian, kondycja - to się pewnie okaże po paru tyś km. jest to napewno najlepsza alternatywa dla uszkodzonego zaworu, ale czy jest sens rezygnowac ze sprawnego egr na rzecz cheatera - ja w to wątpię.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, o 20:34 
Powiem tak raczej jest sens.

Pomyslmy co przez ten zawór dostaje nam się spowrotem do silnika?

Zasadzone bardzo gorące gazy o małej zawartości tlenu! Czemuś takiemu w silniku mówie NIE!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL