Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 12 maja 2024, o 04:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lipca 2008, o 22:58 
Witam,
Słuchajcie dzisiaj zauważyłem dziwny spadek napięcia jak zamykam szyby.
Objawia się to tym że w momencie zamykania szyb przygasa mi wszystko ( światła, podświetlenie deski, komputer ) wydaje mi się że to nie jest za bardzo normalne...mieliście może coś takiego? I czym to może być spowodowane.

Pozdrawiam

[ Dodano: Pią 25 Lip, 2008 04:30 ]
aaaa zapomniał bym, jeszcze jedno pytanie, w sumie zdarzyło mi się to dzisiaj pierwszy raz, auto stało hmm 2 dni na parkingu, przy pierwszym uruchomieniu silnika był słyszalny dziwny dźwięk, taki jakby zgrzyt z silnika wie ktoś co to może być? :o


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lipca 2008, o 07:36 
tasman napisał(a):
Witam,
Słuchajcie dzisiaj zauważyłem dziwny spadek napięcia jak zamykam szyby.
Objawia się to tym że w momencie zamykania szyb przygasa mi wszystko ( światła, podświetlenie deski, komputer ) I czym to może być spowodowane.


Aku może być słaby.


tasman napisał(a):
aaaa zapomniał bym, jeszcze jedno pytanie, w sumie zdarzyło mi się to dzisiaj pierwszy raz, auto stało hmm 2 dni na parkingu, przy pierwszym uruchomieniu silnika był słyszalny dziwny dźwięk, taki jakby zgrzyt z silnika wie ktoś co to może być? :o


Czy było to w czasie rozruchu lub tuż po? Rozrusznik czasami tak rzęzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, o 12:50 
W czasie rozruchu, ale to był taki zgrzyt, cóż zobaczę jak będzie jutro, dzisiaj auta nie ruszam niech postoi trochę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, o 20:32 
pojezdzij troche podładuje się aku i powinno być lepiej, u mnie w zwykłej astrze jak jest mokro szyby chodzą ciężej i przygasa wszystko,


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2009, o 21:29 
Witam,

Podłączyłem się pod tego posta, gdyż mam podobny problem a nie chciałem zakładać
nowego. U mnie sprawa wygląda następująco: Podświetlenie deski oraz światła przygasają
kiedy nawet nacisnę przycisk podnoszenia szyby kiedy szyba jest zamknięta ( tak na sucho :) ) a także dzisiaj zauważyłem, że nawet jak włączę kierunek, to podczas pracy kierunkowskazu, jest dość dobrze zauważalne przygasanie oświetlenia w rytm kierunku :-( .
Dodam że odziedziczyłem kierunkowskaz po poprzednim właścicielu i jest to bosch S3
56 Ah i 480 A prąd ładowania.
Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem ??

Z góry bardzo dziękuje za jakieś sugestie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2009, o 21:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
A gdzie tu problem? To taki "ficzer" jest :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2009, o 22:14 
U mnie bylo identycznie. Sprawdzic ladowanie akumulatora. Jesli jest ok to zacznij sie przyzwyczajac ewentualnie szykuj sie do wymiany baterii na nowa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2009, o 00:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 października 2009, o 22:54
Lokalizacja: Łódź
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Też tak miałem. Akumulator skończył swój żywot.

_________________
Suzuki Swift 1.0GL 53KM 2003r.
Astra Coupe Turbo 245 KM 371 Nm ''już zostały tylko miłe wspomnienia''
Audi S4 Avant quattro 344 KM 410 Nm
Opel Zafira B OPC 240 KM 320 Nm krzysiek44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2009, o 00:22 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Ja tak dodam od siebie żeby nie zwlekać ze słabym akumulatorem. Ja uwaliłem przez to dwa regulatory napięcia. Trzech niezależnych elektro mechaników potwierdziło to jako powód usterki (chciałem reklamować pierwszą naprawę więc trochę rozpytałem). Za drugim razem alternator dawał 20,5V w instalację, szczęśliwie skończyło się tylko popaleniem żarówek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 16:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2009, o 16:52
Lokalizacja: Radom
Imię: Marcin
Silnik: Z20LET
Witam.
Pojawił u mnie się taki problem a mianowicie, samochód normalnie odpalił, jadę sobie w nie długą trasę, radyjko gra, klima i nawiew śmiga i zadowolony bo chłodno podjeżdżam na stację, kupiłem pitko, wsiadam do samochodu a on umarł :) Słaby akumulator bo tak to wyglądało czyli kontrolki przygasały w wskazówki się trzęsły więc odpaliłem z kabli w sekundzie i pojechałem dalej i jest oki teraz ale sprawdzałem dziś miernikiem napięcie i na akumulatorze jest git 12,5V ale przy odpalonym silniku to 13,4 i spada przy włączonych światłach itd. Kontrolki nie sygnalizowały, że cokolwiek się dzieje i teraz pytanie co to może być alternator czy regulator????????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 16:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dowiesz sie w swoim czasie:) czasami ciezko wykryc usterke jak cos po prostu nie padnie na amen.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 17:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sprawdź kable przy akumulatorze czy nie są ciepłe.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 17:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2009, o 16:52
Lokalizacja: Radom
Imię: Marcin
Silnik: Z20LET
A jeśli będą ciepłe to.... ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 17:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To znaczy, że coś z nimi nie tak. Za duży opór dają.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2011, o 17:39 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2009, o 16:52
Lokalizacja: Radom
Imię: Marcin
Silnik: Z20LET
A klemy???? Mają jakiś wpływ????
Dodatnią już wymieniał z oryginalnej bo miałem podobną sytuację ale wtedy nie sprawdzałem napięcia i pojechałem do elektryka i powiedział mi , że klema do zmiany więc i pomogło a została mi jeszcze ujemna...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL