Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 grudnia 2012, o 09:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
a Dareczek pisal zeby nie brac z duzym pradem rozruchowym. Jak centre do albo standard albo plus. Futury padaja jak muchy. Moze i maja duzy prad rozruchowy ale jakim kosztem i po co to potrzebne w benzynie?
Zawsze lepiej jest kupic wiekszy akumulator ale z serii standard i miec taki sam prad rozruchu jak aku niby w lepszej technologi wykonanay, bardziej wyzylowany i majacy prad rozruchu podobny przy pojemnosci nieco mniejszej.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwietnia 2013, o 19:23 
z jakim orginalnie akumulatorem wychodziły astry G Coupe 2.2 benz. z22se 147KM?


Góra
  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, o 05:50 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
62 ah ja mam boscha srebrnego i bangla mi 6 lat i nie mam żadnych problemów ,nawet jezeli auto stalo miesiąc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, o 19:15 
kazdy mowi inaczej, a czy 680A\74Ah nie bedzie za duzy? bo mi po 2,5roku padł bosch S4, słyszałem ze jak jest za duzy AKK to alternator nie nadanża go dołądować do konca i przez to pada


Góra
  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, o 20:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
72 Ah będzie idealny dla tego silnika...Polecam Warte

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, o 20:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie ma czegos takiego jak aku za duzy. Wiele auto z roznymi silnikami ma ten sam alternator( tej samej mocy) a akumulatory sa tam i male i duze wstawiane fabrycznie. Altek łąduje akumulator puki go nie naladuje czyli do osiagnieci aodpowiedniego napiecia na biegunach aku. Nie jest to czas jakis mega duzy tylko okolo 15 minut przy sprawnym aucie i sprawnym kierowcy.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, o 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
Gorki napisał(a):
z jakim orginalnie akumulatorem wychodziły astry G Coupe 2.2 benz. z22se 147KM?


66ah wg rozkodowanego vin-u

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL