Na starej piascie z Danem jezdzilem po parkingu z podpietym komputerem i PP pokazywal predkosc 0. Dlatego uznalem, ze padl czujnik i trzeba wymienic piaste. Na nowej jesli po chwili wyskakuja kontrolki TC&ABS i rezystancja czujnika jest taka sama to podejrzewam, ze bedzie to samo.
Bledy w pamieci komputera to tylko tak jak wyzej napisalem P0170 ale to dotyczy przeplywki/sondy wiec raczej ma malo wspolnego z piasta...
Szczerze to nie wiem co mam dalej robic, wychodzi na to ze jednak obie piasty sa dobre a problem lezy dalej, czyli od wtyczki w strone samochodu. Tam jest kabel, ktory idzie do pompy ABS i tyle. Kabel w samym nadkolu jest w dobrym stanie, nie ma zadnych przetarc, moze we wtyczke lezy jakis problem tylko jak to zdiagnozowac...
Jutro jade do mechanika robic cos innego to z ciekawosci podlacze stara piaste na LP i zobacze czy predkosciomierz dziala. Jesli tak to znaczy, ze piasta jest dobra i w sumie niepotrzebnie ja zmienialem
Moze jesli zmierze rezystancje na wtyczce, ktora wchodzi do pompy ABS to wtedy bede w stanie zdiagnozowac np. uszkodzony kabel. Bo jak zmierzylem sama piasta ma jakies 1600 Ohm a gdyby na kablu wyszlo duzo mniej albo duzo wiecej to mozna wnioskowac, ze walniety kabel.
Tylko pytanie gdzie jest pompa wspomagania (niby gdzies kolo lampy i akumulatora) i jak sie dostac do tej wtyczki? Da sie dostac z pod maski?