Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 20:31

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 01:07 
Panowie...przejrzalam 12 stron tego tematu i wyczytalam, ze rozrzad wymienia sie co 60tys. km, ale o tym rowniez slyszalam, wiec to nie nowa informacja dla mnie. Mam na liczniku 56tys. mil i z tego co sie dowiedzialam, rozrzad nie byl jeszcze wymieniany. Sprawdzilam w ksiazce serwisowej, w ktorej jest informacja, ze pas rozrzadu wymienia sie co 60tys mil - czyli jakies 96tys km. Jak ma sie jedno do drugiego?
Oczywiscie dzis auto jest u machanika, wiec caly zestaw lacznie z pompa jest wymieniany. Prosilabym jednak o odpowiedz, ktora pewnie mi sie przyda na przyszlosc.

(silnik 1.8, 2004r.)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 07:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Autodata podaje ze zaleznie od rocznika to wymiana po 40 tys mil albo po 60tys mil lub oczewiscie po 4 albo 6 latach. Dosc szybko musze przyznac skoro ja w TDIku mam 60 i 80 tys mil bo pozniej wstawiono wydajniejsza pompe i pasek tez wzmocniony dali. Moze do Z18XE tez sa wersje zwykle i wzmocnione paska?? Nalezy jednak pamietac ze wytrzymalosc paska ma zapas 100% ale to tez zalezne jest od warunkow pracy i jeszcze kliku czynnikow.
Tak na marginesie to niejest to nic trudnego taka wymiana bo sam wymienialem ostatnio a kolega mechanik wykonuje taka usluge w cenie 80 zł.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, o 19:30 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2008, o 21:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Silnik: Z18XE
Mały update cen dla silnika Z18XE:
- wymiana rozrządu + pompy wody w ASO w Bydgoszczy (części + robocizna) 950pln,
- części z "neta": rozrząd GM 380pln, pompa wody Dolz 150pln,
- robocizna w sprawdzonym warsztacie 200pln.
;)


Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2009, o 19:32 przez AdamBDG, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, o 21:33 
Pompe wody to najlepiej byloby upic SKF koszt niecale 300 zł , sam ostatnio wymienialem :P za rolki plus pasek dalem 310 zł :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, o 13:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
AdamBDG- którą opcję wybrałeś, tzn wymiana w ASo czy poza?? oraz jeśli chodzi o pompę to wkładałeś dolz cz SKF?
oraz 2 pytanie dot wymiany rozrządu, bo nie mam kodu do radia a podczas wymiany trzeba odpiąć klemę, i nie wiem co zobic aby uniknąć potem odkodowywania, jest jakiś sposób??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, o 20:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Robertnet napisał(a):
a podczas wymiany trzeba odpiąć klemę


a poco ? :|





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, o 15:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
a poco ?
tez nie wiem po co, ale jak widzę to zawsze odpinają :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 08:07 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2008, o 21:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Silnik: Z18XE
Robertnet, zdecydowałem się na wymianę poza ASO, serwisuję auto w niedużym warsztacie (2 stanowiska), opinie ma bdb. Wziąłem pompę DOLZ'a.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 10:17 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ja za kompletny rozrząd+pompa dałem 500zł+100zł robocizna

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 10:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
500 zł to dobra cena, a tym bardziej 100 zł za robote,
a płyn chłodniczy wymienialiscie podczas wymiany rozrzadu?? bo teoretycznie powinno się :)
jakiej firmy rolki???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 12:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Robertnet napisał(a):
500 zł to dobra cena, a tym bardziej 100 zł za robote,
a płyn chłodniczy wymienialiscie podczas wymiany rozrzadu?? bo teoretycznie powinno się :)
jakiej firmy rolki???


nie pamiętam.poszperam w dokumentach.może co znajde.jakieś tam mam faktury na to.a po co płyn?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 12:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
ryba1 napisał(a):
a po co płyn?
no przy zdjęciu pompy wody cały płyn ucieka, (chyba ze wczesniej sie go spuści- ale chyba zaden mechanik tego nie robi)
ok ryba1 nie szukaj dokumentów- szkoda czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, o 16:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ja uwazam ze plyn jest strasznie drogi wiec nie ma sensu wylewac w kanał zwlaszcza jak byl wymieniany calkiem niedawno a nie 5-10 lat temu. Ten rozowy kosztuje cos kolo 40-50 zl za banke 5 L a wiadomo ze w uklad wchodzi wiecej wiec trzeba dwie. Prawie 100 za sam plyn to uwazam lekka przesada. Podchodze zawsze do tego typu akcji w sposob ekonomiczny czy dlugo bede jezdzil autem, no i zeby nie wyszlo tak ze auto kupilem za 20 tys zl ale wymiena tego, czy tamtego i trzeba doliczyc jeszcze pare tysiakow. Kazdy robi jak uwaza ale poprostu szkoda kasy a ta nadgorliwosc czasami protrafi zgubić czlowieka. Mogl bym sie rozpisac bardziej ale dosc czesto ludzie wymieniaja rozrzady a w sklad wymiany wchodzi pasek, rolki, ewentualnie pompa wody. Pytam sie gdzie jest wymiana symeringow na walkach ( jesli diesel to na pompie tez czasami bywa uszczelnienie) no i od paska osprzetu rolki czy wolne kola alternatora. Wracajac do plynu to na stacji diagnostycznej czy warsztacie powinni miec sprzet do sprawdzenia wlasciwosci tego plynu wie cnie zawsze jest potrzeba go wymieniac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, o 10:31 
Dawno tu nie zaglądałem z braku czasu...
Przyszedł czas na rozrząd niestety.
Zadzwoniłem do DIXI-CAR w raszynie i powiedzieli, że wymiana rozrządu wraz z pompą i robocizną kosztuke 1050zł brutto z dwuletnią gwarancją.

Czy to dobra cena jak na Warszawskie warunki ?

Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, o 11:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja placilem 850 w warsztacie znajomego w tym:
Pompa wody + czesci rozrzadu + czujnik polozenia walka rozrzadu (izolacja sparciala ze starosci i odpadla przy wymianie) + plyn chłodniczy

Pompa Hepu a reszta czesci rouville i continental


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL