Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 7 maja 2024, o 13:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 14:27 
ale właśnie wczoraj było konkretnie o tym że to są identyczne części porostu jakoś muszą zarabiać firmy samochodowe i narzucając marże na nie - najczęściej nigdy nie jest tak że są to jakieś specjalne na zamówienie dla producenta robione części , są pewnie wyjątki do niektórych marek i części typu blacharskie to wiadomo ale jeśli chodzi o mechaniczne to wczoraj się wypowiadało kilku przedstawicieli firm produkujących części i powiedzieli że jakość jest ta sama tylko logo inne.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 15:05 
Zawsze tylko pozostaje ta kwestia aby kupowac zamienniki wlasnie te, ktore sa zamawiane przez Opla, a nie dowolne zamienniki. Bo o ile wedlug mnie mozna spokojnie zaufac co do jakosci jak to wychodzi z tej samej fabryki. Ale jesli jest to juz produkt zupelnie innego producenta to nie bardzo wiadomo co to jest....

Niestety Opel nie wypuszcza katalogow, w ktorych byloby napisane ktora czesc jest robiona przez jakiego podwykonawce :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 16:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
czesto pisze to ale na samym produkcie.
Czesto, ale niestety nie zawsze.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 18:56 
No to skoro zainteresowani sklepem to prosze : adres do sklepu http://www.stachowiak.pl/ :) Wszystkie kontakty juz na samej stronie :).A polecam tez katalog na intercarsie tam mozna przyokazji wydedukowac od czego tak naprawde czesci pasuja :) do naszych QP.A ja szukam jakiegos dobrego i taniego warsztatu na terenie WAWY :) co sie znaja na wymienie rozrzadu a nie tylko mowia :) .Nie macie moze jakis adresikow ,albo polecacie kogos ,bo mam dwa namiary are chce sobie porownac jeszcze ceny?Mozecie odrazu mowic ile chca za sama wymiane ,bylo by milo. :cool:


Ostatnio edytowano 29 marca 2007, o 18:58 przez maddog, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2007, o 11:01 
ja wczoraj wymieniłem kompletny rozrząd Oryginlany GM za 600pln z robotą bez pompy wody prziebeg 61ty z20LET


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2007, o 12:05 
no to cena taka w miare... Mi oferowali taniej w ASO, ale byla promocja. Kupilem rozrzad w tym sklepie Stachowiak i nie kupilem pompy wody. Podjechalem do zakladu i powiedzieli ze jezeli nie chce wymienic pompy wody to oni nie dadza gwarancji na robocizne i ze ZAWSZE wymieniaja tez pompe wody. To dokupilem tez pompe. Calosciowo mnie to wyszlo troche ponad 600 zl.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2007, o 15:20 
Ja też wymieniłem całość pompe wody i rozrząd na modlińskiej .Całość wyniosła troche mniej niż 600 zł. Aso wymiana rozrządu z pompą 218 ZŁ. Komplet rozrządu z pompą wody INA 350 zł. Zrobiłem już 3 tysiące km i jak narazie śmiga.Z Aso nawet miło postąpili bo po tygodniu dzwonili i pytali się czy wszystko w porządku.Więc jednak zależy na kogo się trafi w serwisie.Polecam pana z wąsami ;). :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2007, o 16:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nemesis1 napisał(a):
bez pompy wody


no to zycze szczescia :roll:


KUPERnick napisał(a):
Podjechalem do zakladu i powiedzieli ze jezeli nie chce wymienic pompy wody to oni nie dadza gwarancji na robocizne i ze ZAWSZE wymieniaja tez pompe wody.


To wlasnie mam na mysli, bez powodu tego nie robia.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, o 15:16 
SirAdam napisał(a):
nemesis1 napisał(a):
bez pompy wody

no to zycze szczescia :roll:
KUPERnick napisał(a):
Podjechalem do zakladu i powiedzieli ze jezeli nie chce wymienic pompy wody to oni nie dadza gwarancji na robocizne i ze ZAWSZE wymieniaja tez pompe wody.

To wlasnie mam na mysli, bez powodu tego nie robia.
Adam

No i ja dodam coś w tym temacie - rozrząd wymieniałem natychmiast po zakupie Astry przy przebiegu ok 66 tys km. W ASO (Szpot, Swarzędz) nawet nie zasugerowali wymiany pompy wody, więc została stara. I tak przejechałem 25 tys km na nowym rozrządzie i zaczęły się hałasy pod maską. Diagnoza - pompa wody umiera :mad: Tak więc natychmiast auto odstawiłem na bok, sam wsiadłem w autobus i do poznańskiego GSI po części (rozrząd kompletny + pompa GP za 454 PLN). Z częściami poszedłem do ASO u mnie na wsi (Opel Niedbała, bo niestety polecane GEKO miało zawalone terminy), gdzie za wymianę w/w części wzięli 405 PLN. Tak więc mam spokój na następne 60 tys km, ale szkoda tej przedwczesnej wymiany rozrządu i wywalenia 860 PLN.
To tak ku przestrodze tym, co się wahają, czy pompę wody wymieniać, czy olać.
Pozdr!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 07:33 
astra 2.2 z lancuszkiem
1) wiem ze w pierwszych egzemplazach byl problem
moja jest model 2003 pierwsza rej 2004 mam ja od 2 miesiecy ma na blacie 40tys km(nie potwierdzony przebieg ale po stanie auta realny)
czy mam juz sie martwic o ten rozrzad czy jeszcze poczekac?
a moze ten rocznik juz jest ok? zostalo cos poprawione?

2) czy ma ktos moze jakies dokladniejsze dane techniczne tej wersji?
mam rozne polskie katalogi i tam jest tylko 1.8 i 2.0t


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 09:41 
MY CIEBIE TEZ SERDECZNIE WITAM :mad: .... kultura... potem sie dziwia ze nikt nie chce udzielac odp.

1) dla swietego spokoju czemu nie wymienisz? nie lubisz spac spokojnie?

2) google


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2007, o 09:43 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 10:04 
sorry ze sie nie przywitalem ale naprawde nie mam zbyt wiele czasu.
postaram sie nadrobic.

1) jezeli mozna poczekac to po co. wiesz nie kazdy ma full kasy. ja sam na siebie pracuje i nie lubie wyrzucac pieniedzy w bloto. dlatego jezdze na gazie, nie wymieniam oleju co 5-7tys km jak niektorzy. robie w aucie co trzeba i co mi pasuje a nie wszystko co sie da na sile. Twoja odpowiedz
NasH napisał(a):
dla swietego spokoju czemu nie wymienisz? nie lubisz spac spokojnie?
mnie nie satysfakcjonuje

2) myslalem ze na forum bedzie latwiej


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 11:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
piotrek napisał(a):
1) jezeli mozna poczekac to po co. wiesz nie kazdy ma full kasy. ja sam na siebie pracuje i nie lubie wyrzucac pieniedzy w bloto. dlatego jezdze na gazie, nie wymieniam oleju co 5-7tys km jak niektorzy. robie w aucie co trzeba i co mi pasuje a nie wszystko co sie da na sile.


Jeśli nie masz pewności co do autentyczności przebiegu to lepiej wymień (widziałem samochody które miały przejechane po 140 000 a wyglądały na 30 000 - wszystko zależy od poprzedniego właściciela).
Nie chcę być złośliwy ale nie rozumiem czemu wypowiedź NasH'a Ciebie nie satysfakcjonuje, pytasz się najpierw o wymianę rozrządu czy warto, ktoś Tobie odpowiada, że warto, a ty piszesz, że w sumie nie chcesz wymieniać bo nie masz kasy - tylko jak ci pójdzie rozrząd to dopiero będziesz potrzebował gotówki.

Druga sprawa najpierw użyj opcji szukaj i poczytaj forum bowiem wiele rzeczy na forum zostało już opisane i dlatego właśnie na forum jest łatwiej.
Ale niestety Polacy to bardzo leniwy naród i zawsze wszystko muszą mieć na już.


Ostatnio edytowano 26 czerwca 2007, o 11:21 przez yolk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 13:03 
uzywam opcji szukaj, ale najwidoczniej to nie zawsze wystarcza

a z tym rozrzadem chodzi mi o to ze jest to model 2003 moze w tym roczniku juz cos zostalo poprawione i nie koniecznie trzeba sie martwic o ten lancuszek?
gdyby to byl standardowy pasek to na 100% bym go wymienil.
czekam na sensowna odp a nie krytyke. dzieki wielkie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, o 13:35 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 września 2006, o 12:16
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: inny
Tutaj masz całą polemikę na temat rozrzadu w 2.2 (znalazłem używając opcji szukaj - czas może 20 sek.) :mad:

viewtopic.php?t=1587&highlight=2.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL