Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 13 maja 2024, o 08:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, o 23:51 
jakub24 - nasze polskie ASO jest niestety nic nie warte . Jak kupiłem qp (tez silnik 2.2) to podjechałem do nich zasięgnąć informacji o tym aucie i o rozrządzie. Nie powiedzieli mi doslownie NIC poza tym że fajne nietypow autko :) a to i sam wiem . Nie jestem orłem jezeli chodzi o kwestie techniczne w motoryzacji lecz po zadaniu kilku pytan zrobili wielkie oczy i stwierdzili ze jak przyjade na przeglad to mi wiecej powiedza :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, o 09:05 
karczel napisał(a):
Witam,
Jestem przed wymiana rozrzadu.
Kupowaliscie komplety od firmy GSI.
Sa dwa rodzaje to juz wiem ale ktory wybrac zeby za kilka tys nie remontowac silnika.
Niby niczym sie nie roznia ale... lozyskiem w napinaczu :roll:


Róznią się napinaczem-nowy jest ok 4 mm szerszy. Na wszelki wypadek wez taki jak ma byc w twoim silniku. Zamów też od razu śrubę napinacza. Jest beznadziejna-miękka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, o 20:37 
Wymienilem dzis rozrzad. Nie czekalem 10 dni na sprowadzenie orginalnego.
Kupilem zamienniki:
Rolki - Ruville
Pompa - Skf
Pasek - Contitecha

przy okazji wymienilem pasek alternatora i zuzyte koncowki drazka (polski drogi :mad: )

Dzieki za informacje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2007, o 12:28 
Witam!
Byłem dzisiaj w salonie Opla i między innymi pytałem się o wymianę rozrządu. Koleś powiedział mi że mają teraz promocję na wymiany, ale niestety promocja nie dotyczy LET'a. Powiedział, że może rozrząd jest ten sam co w zwykłej 2.0 (podał oznaczenie silnika - coś z X, ale nie pamiętam dokładnie) to wtedy łapałbym się na promocję, ale wszystko okazałoby się po rozebraniu silnika. Moje pytanie do Was brzmi: czy rzeczywiście jest taka opcja żeby rozrząd był taki sam w obydwu silnikach? Koleś jest na 100% pewien że pasek jest ten sam, ale nie wie jak z rolkami i napinaczami. Osobno kosztowałoby mnie to jakieś100-200 zł drożej. W promocji "jedyne 590 zł". Dzięki za pomoc.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2007, o 13:59 
590zł za części wraz z pompą i robocizną? Tanio.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2007, o 19:15 
Rozrzad jest na bank ten sam co w 2.0 w calosci. Sam taki zestawim opla do 2.0 zakupilem po promocyjnych cenach. Nie wiem tylko jak z montazem, moga troche wiecej policzcyc, bo montaz jest ciezszy w letach.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, o 09:43 
Burner napisał(a):
590zł za części wraz z pompą i robocizną? Tanio.

Z robocizna, ale bez pompy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, o 15:39 
mjaza napisał(a):
Rozrzad jest na bank ten sam co w 2.0 w calosci. Sam taki zestawim opla do 2.0 zakupilem po promocyjnych cenach. Nie wiem tylko jak z montazem, moga troche wiecej policzcyc, bo montaz jest ciezszy w letach.....


Na bank? Coś mi sie zdaje że jednak nie, jak zamawiałem w GSI to trzeba było dość dlugo czekać na sprowadzenie, bo to do turbo było. Zwykłe 2.0 jest bardziej przeciez popularne i byłoby na stanie. Wiem, silniki konstrukcyjnie są takie same jednak w osprzecie może są jakieś zmiany.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, o 23:19 
cezzar, na bank nie ma roznicy - w aso kupowalem, i juz 1,5roku na nim jezdze. Moze byc roznica co do tych starszych silnikow 2.0 opla - ja mam na mysli ten z vectry.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, o 14:44 
Według tego co pokazuje e-katalog w inter-carsie rozrządy są takie same co do X20XEV od roku 98 ,ten silnik ma już np inna miskę olejową od tych starszych modeli ,dlatego też w inter-carsie pan twierdził ,że rolki są takie same na sto procent i twierdził ze powinno pasować bo obie prowadzące są identyczne.Natomiast już nie wiedział jak z paskiem bo nie mieli opisu w księgach do Z20LET.Chodź na stronie widnieje że powinno pasować.Do tego pompa to standart i pasuje i do calibry i innych.

[ Dodano: 2007-03-29, 09:37 ]
Witam :]
Właśnie się dowiadywałem o częśći w kolejny sklepie i dostałem taką informację :

Interesujący Pana oryginalny zestaw rozrządu odpowiedni do Pańskiego samochodu,
czyli składający się z części tych samych producentów jakie są montowane fabrycznie
przez Opla (pasek firmy Gates ewentualnie Contitech, oraz pakowane przez Ruvil'a
napinacz Littensa i dwie rolki firmy Ina), możemy zaoferować w cenie 250 zł brutto.
Natomiast pompę wody możemy Panu zaproponować z firm:
a.. SKF 114 zł
b.. Ruvile 109 zł
c.. Meyle 85 zł
d.. Dolz 78 zł
e.. Dello 65 zł
f.. Hart 55 zł


Jest to o wiele mniej niż w jakim kolwiek inter-teamie i intercarsie.A sklep jest z Poznania.Więc o ile prawdziwe jest że pasek orginał to Gates to nie wiem jak z napinaczem ,czy orginalnie montowany to Littensa i rolki INA?Może ktoś wie jakich firm są orignalnie montowane w Z20LET? :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 09:16 
Czyli 250 zl to jest koszt za caly rozrzad bez pompy wody? Jezeli tak to tez zastanawialbym sie nad tym zestawem :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 12:37 
No to jest cena za cały zestawik ja osobiście biore jeszcze pompe SKF.Bo lepiej dopłacić i mieć lepszą .Tylko szukam jeszcze czym tak naprawde różni się zestaw GM od tego ,skoro niby ten jest z części jakie wkładają orignalnie do QP.To czy zatem GM są poprostu licencjonowanymi częściami zamiennymi ,czy jak :).Po za tym to jest taki zestaw jaki wstawił sobie karczel :) , przynajmniej z tego co napisał.


Ostatnio edytowano 29 marca 2007, o 12:38 przez maddog, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 13:56 
Jak cos to mozesz wrzucic nazwe sklepu i kontakt na forum, albo przynajmniej na PM. Chociaz mysle ze nikt sie nie obrazi jak wrzucisz na forum, poniewaz pewnie nie tylko ja bylbym zainteresowany. Z gory dzieki. A te czasci bedziesz w przesylce zamawial czy wybierasz sie do poznania?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 14:04 
wczoraj był taki ciekawy program na tvn24 apropo części orginalnych czyli dostępnych w aso a tych dostępnych w innych sklepach - i jasno było powiedziane że fabryczne serwisy doliczają sobie dość duża marżę do części chodź tak naprawdę robione są one w tych samych fabrykach tylko naklejki są inne na nich - opel zamawia cześć i oni cześć produktów oklejają ich logo itp i na sprzedaż to idzie niby jako oryginalna cześć GM, wiec jakość jest identyczna tylko cena różna :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, o 14:16 
Gorzk;ywają na funkcjonalność o napisał(a):
wczoraj był taki ciekawy program na tvn24 apropo części orginalnych czyli dostępnych w aso a tych dostępnych w innych sklepach - i jasno było powiedziane że fabryczne serwisy doliczają sobie dość duża marżę do części chodź tak naprawdę robione są one w tych samych fabrykach tylko naklejki są inne na nich - opel zamawia cześć i oni cześć produktów oklejają ich logo itp i na sprzedaż to idzie niby jako oryginalna cześć GM, wiec jakość jest identyczna tylko cena różna :)

Ale czasami jest tak, ze pewna partia produktów (części) sprzedawana z logo producenta jest jakościowo lepsza o zamienników mimo, ze zeszły z tej samej linii produkcyjnej. Czasem te zamienniki nie spełniają dosyć rygorystycznych norm producenta (np. maszyna sie rozkalibrowała, proces produkcji nie przebiegał tak, jak powinien) i nie mogą być sprzedawane z jego logo. Za to jako zamiennik spokojnie można je upłynnić. Myślę jednak, że te drobne różnice nie wpływają na funkcjonalność części.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL