Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 11:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 08:05 
O tym nie wiedzialem bede musial w Oplu popytac. No ale po samym rozrzadzie. Jakby go rozebrac na czesci. Nie roznil sie napinacz czy slizgacze. Nie da sie tego stwierdzic po konstrukcji i wygladzie tego nowego? Gosc mi kiedys pokazywal w Oplu z komputera rysunek tego zestawu naprawczego i mowil jakie sa roznice. ALe to bylo dawno bardzo i szczerze nie pamietam. I powiedzial wtedy ze jak sie rozbieze ( koszt okolo 300 zl) to mi powiedza czy to jest naprawczy. ALe pytam Was bo im to ja juz w nic nie wierze ;/ Co Opel to inne informacje.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 08:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tak tylko znajac NASZE aso to bym sie za wiele nie spodziewal. Ciemniaki tam bywaja :)

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, o 09:07 
Tu sie zgadzam. Ale kurde majac przed soba rysunek tego nowego chyba nawet oni stwierdza czy to jest ten wadliwy czy juz nowy. Mam nadzieje. Bylem w 10 Oplach tylko w jednym byl facet kto cos sie orientowal w tej sprawie. Od razu zapytal czy to 2.2 jak potwierdzilem to mowil ze faktycznie byl z tym problem, i mowil w czym jest problem dokladnie. I ze po 2001 sa juz tylko ten nowe rozrzady. Ale na koniec dodal ze jak nie slychac zadnych dziwnyxch dzwiekow z rozrzadu to on by nawet tam nie zagladal. I gadaj tu z takim :( Jak myslicie jechac do nich zeby mi to rozbierali i sprawdzali czy szukac moze jakiegos innego mechanika z poza ASO?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, o 13:45 
jako alternatywe mogę zaproponować kompletny rozrząd:

Pompa wody: Hepu lub SkF
Rolki: Ruville
Pasek: Contitech

Całość: 320 zł brutto

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, o 14:09 
PEKA napisał(a):
jako alternatywe mogę zaproponować kompletny rozrząd:

Pompa wody: Hepu lub SkF
Rolki: Ruville
Pasek: Contitech

Całość: 320 zł brutto

pzdr
Pasek ? Ale tu chodzi o rzorzad z lancuchem i w Aso powiedzieli mi ze za taki komplet z pompa wody to ponad tysiaka.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, o 22:56 
jakub24 napisał(a):
PEKA napisał/a:
jako alternatywe mogę zaproponować kompletny rozrząd:

Pompa wody: Hepu lub SkF
Rolki: Ruville
Pasek: Contitech

Całość: 320 zł brutto

pzdr
Pasek ? Ale tu chodzi o rzorzad z lancuchem i w Aso powiedzieli mi ze za taki komplet z pompa wody to ponad tysiaka.


do z20let... "łańcichową" wersje musiałbym sprawdzić...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, o 07:37 
ja za wymianę rozrządu pompy wody i oleju zapłaciłem w serwisie w Zielonej Górze 1140 zł a nie jak mi wcześniej powiedzieli 1700... Ja nie wiem kogo oni tam zatrudniają w tym biurze... :O :O :O


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, o 21:49 
przeczytalem caly temat i... chyba sie wkurzylem. mam z22se i kupilem to auto po to zeby bylo tansze w eksploatacji i w naprawach niz moja byla honda... do hondy rorzad kupilem za 300 zl w InterCarsie i wymienilem sam. a tu prosze - "bezobslugowy" łancuch min 1000 zl plus wymiana :O porażka ;/ w zyciu tyle nie dam :zly: wie ktoś moze czy mocowanie silnika z22se jest takie samo jak
c20xe?? predzej wymienie silnik niz rozrzad za 1500 zl :twisted: tym bardziej ze to badziewie pali jakby mialo 200 koni a jezdzi jakby mialo 100 :| załamka :'(


Ostatnio edytowano 21 września 2007, o 22:04 przez Szumal, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, o 21:58 
z22se znane jest z tego, ze za kolnierz nie wylewa :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, o 22:05 
chyba nic nie bede robil i opedze to badziewie. poszukam 1.8 albo dizla. bedzie wolne ale przynajmniej tanie...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, o 23:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Szumal napisał(a):
mam z22se i kupilem to auto po to zeby bylo tansze w eksploatacji i w naprawach

Szumal napisał(a):
to badziewie pali jakby mialo 200 koni a jezdzi jakby mialo 100


nie rozumiem, jak mozna kupic auto bez KONKRETNYCH informacji na temat tego modelu, i PORZADNEJ jazdy probnej :O
Ja zanim kupilem moje Coupe, to wiedzialem na temat tego auta wiecej jak niejeden handlarz Opla.Kosztowalo mnie to wprawdzie kupe czasu i troche pieniedzy, ale przynajmniej mam to czego chcialem i oczekiwalem.
Kupno auta nie moze byc przypadkiem !!!





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, o 23:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Szumal napisał(a):
mam z22se i kupilem to auto po to zeby bylo tansze w eksploatacji i w naprawach

Szumal napisał(a):
to badziewie pali jakby mialo 200 koni a jezdzi jakby mialo 100


SirAdam napisał(a):
nie rozumiem, jak mozna kupic auto bez KONKRETNYCH informacji na temat tego modelu, i PORZADNEJ jazdy probnej :O
Ja zanim kupilem moje Coupe, to wiedzialem na temat tego auta wiecej jak niejeden handlarz Opla.Kosztowalo mnie to wprawdzie kupe czasu i troche pieniedzy, ale przynajmniej mam to czego chcialem i oczekiwalem.
Kupno auta nie moze byc przypadkiem !!!


Adam


Dobrze prawisz Adam. Ja moja wiedza nie moge rownac sie z Toba, ale jesli chodzi o schemat postepowania przy kupnie auta, byl podobny. I chyba u kazdego tak powinno byc.

Szumal zrobil podobnie jak moj kumpel... Wzial dziewice ( o dziewicach duzo- patrz watek Madzy i jej Coupe :) ) za zone, a po slubie dowiedzial sie, ze w lozku to nie to :). Na szczescie samochod to rzecz martwa... :) Pozdrawiam. Szumal nie irytuj sie. To naprawde dobry woz, ale najlepszy z silnikiem ... :) Ups to watek o wymianie rozrzadu. Przepraszam :)

PS. Czekam na czesci ( jeszcze 8 dni) i wreszcie wymieniam. Ciezko pohamowac sie zeby za duzo i szybko nie jezdzic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, o 00:04 
chlopaki macie abslolutna racje. jak kupowalem poprzednie auto to wiedzialem o nim duzo wiecej. w tym roku od maja szukalem golfa mk4 tdi o ktorym tez wiem nie malo. okazalo sie ze zanabyc golfa z dizlem w dobrym stanie graniczy z cudem :| trafila sie astra po baaaardzo okzyjnej cenie, zadbana w miare. mysle sobie - opel tania fura dla ludu, niemiecka technologia, duzo latwych czesci i wzialem. cena w porownaniu do vw nizsza rocznik mlodszy wyposazenie lepsze. stracic i tak nie strace, jeszcze zarobie, jestem poprostu rozczarowany... :/ moze dlatego ze autko naprawde mi przypadlo do gustu i nie chce mi sie znow szukac samochodu bo w naszym pieknym kraju mozna sobie przy tym sporo krwi napsuc.


Ostatnio edytowano 22 września 2007, o 00:07 przez Szumal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, o 00:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Tak jak teraz widzisz powiniennes zebrac wiecej informacji. Ale skoro kupiles ja po okazyjnej cenie to jakies pieniazki musisz miec na ewentualne naprawy. Zreszta uwazam, ze jesli ktos kupuje uzywany samochod to powinien miec w zapasie 4-5tys zl na "niespodzianki",a nie kupic za wszystko i sie stresowac jak cos wyjdzie nie tak jak byc powinno. Ja kupilem Turbo i jestem bardzo zadowolony. Rozrzad i pompa wody ok.380zl. Czy to jest duzo???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, o 13:07 
nie wiem czy jest to gdzies na forum ale doczytalem sie w necie ze fabrycznie poprawiony rozrzad maja wszystkie silniki od numeru 11065400 Marzec 2002.

Na wyspach wszystkie poprawione rozrzady przy okazji serwisów gwarancyjnych byly oznaczane w ten sposób:

Obrazek


Czy to jest ten hydrauliczny napinacz czy cos?? Mój egzemplarz byl serwisowany przez ASO przez pierwsze 50 tys km, ostatni wpis 11.2004. Ciekawe czy wymienili...


Ostatnio edytowano 22 września 2007, o 13:20 przez Szumal, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL