Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 3 grudnia 2021, o 16:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 września 2010, o 13:21 
Dzwoniłem do serwisu i wymiana rozrządu z pompą + robocizna to koszt 667zł :)
Jak na własną rękę bym robił rozrząd to ok 470zł części + 100zł wymiana u mechanika 570zł
100zł różnicy i nie wiem czy przyoszczędzić czy na serwis :D tylko na serwisie chyba dadzą mi gwarancje i wpiszą to do książki?


Góra
  
 
PostNapisane: 28 września 2010, o 13:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Miked napisał(a):
100zł różnicy


wątpię żeby było tylko tyle różnicy.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 września 2010, o 13:27 
Dzwoniłem do serwisu pytam się ile kosztuje rozrząd z pompą do astry coupe 1.8 125km odpowiedz 667zł ja na to a wymiana ile odpowiedz to cena z wymianą.

Byłem w sklepie pasek conti, rolki ina pompa skf cena 470zł dzwoniłem do mechanika wymiana 100zł no to wco tu wątpić w bambuko mnie robią?


Edit:

Zadzwoniłem jeszcze raz z ciekawości no i tym razem się okazało ze 667zł ale bez pompy + 200zl pompa;/ kurde ale baranki robią nadzieje;d


Góra
  
 
PostNapisane: 29 września 2010, o 14:07 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Miked napisał(a):
Edit:

Zadzwoniłem jeszcze raz z ciekawości no i tym razem się okazało ze 667zł ale bez pompy + 200zl pompa;/ kurde ale baranki robią
nadzieje;d


to by się zgadzało.w serwisach krzyczą około tysiaka części+wymiana

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 września 2010, o 19:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ciekawe co byscie powiedzieli na kwote jak apadla unas dzisiaj jak wymieniany byl rozrzad w 3.0 cdti- ano uwaga 6000 pln za same czesci.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 września 2010, o 20:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 listopada 2008, o 21:19
Lokalizacja: świętochłowice
Imię: Daniel
Silnik: inny
::eee ::eee ::eee ::eee a w jakim to wozidle ::eee ::eee

! Nie róbcie offtopa!
DAN

_________________
Była Astra coupe 1.8 2000r
Jest Astra h twintop 1.9cdti 2006r
będzie .....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 października 2010, o 22:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Dzis wymienialem rozrzad w silniku x18xe1.
Rok produkcji auta- 1999, przebieg - 94 600km
Rozrzad od nowosci nie byl wymieniany. wszystko jak wyjechało z fabryki w 99'
pompa wody byla tak zapieczona, że meczylem sie z nia prawie 1,5h.
Pomogl mlotek i metalowa rura. Niestety byla tak mocno zapieczona, ze przy demontazu odpadaly od niej kawalki aluminium. Jak juz zdaołałem ja lekko ruszyc udalo sie ja wyciagnac za pomoca dlugiego slubokreta zapartego o blok.
Podejrzewam, ze gdyby robili to polscy "mechanicy" zostawili by stara pompe zamiast sie meczyc.
Polecam dlatego wymieniac rozrzad jak producent przykazal co 60 000 km i nie oszczedzac na pompie wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2010, o 06:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
jesli mowa o zapieczonych srubach od pompy to robilem ostatnio unas w astrze F. Dziadio przyjechal bo mu sie gotuje silnik( temp 105 stopni) Musialem sprawdzic pompe przy okazji no i wymienic termostat. Odkrecenie tych trzech srubek to tez nie lada wyczyn. ALe spokojnie ostukalem srubki od czola i opd boku i poszly z dobrym kluczem w reku. Dobrze ze blok silnika jest z zeliwa a nie alu bo dopiero by byla masakra. Jesli sie nie daje mimo to odkreci to trzeba palinikiem podgrzac. Zawsze przy wyciaganiu pompy lepiej zapodac nowa uszczelke bo nie droga a w niektorych przypadkach szkod zanowy pruc rozrzad by uszczelke za 3,50 pln dawac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2010, o 07:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
w starszych modelach wymienia się co 60 tyś km.0d 2003 co 90 tyś km

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2010, o 07:55 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
ryba1, niby czym ma się różnić silnik np z18xe z 2002 a 2003 roku?? w 2004 już były inne, ale czy rozrząd się zmienił to nie wiem?
jeśli te 90kkm jest prawdą to może w wybranych silnikach??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2010, o 08:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
U mnie problem byl z pompa. Srubki wyszly elegancko ale pompa ani rusz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2010, o 09:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Robertnet napisał(a):
z18xe z 2002 a 2003 roku?? w 2004 już były inne


w ostatnich rocznikach dodana jest jedna rolka.czymś tam tam się rozrządy różnią ale dokładnie czym to nie wiem.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 października 2010, o 12:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
jesli mowa o zapieczonych srubach od pompy to robilem ostatnio unas w astrze F. Dziadio przyjechal bo mu sie gotuje silnik( temp 105 stopni)

W Astrze F zawsze dochodzi do 100-105 stopni.Przerabiałęm to na kilkudziesieciu egzemplarzach.A co do pompy to nie wymienić pompy przy wym rozrządu jest czystą głupotą.Jeżeli chodzi o zapiekanie sie pompy to miałem kilka przypadków że musiałem się niezle napocić żeby zdemontować no i trzeba uważać na śruby bo lubią się urywać.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 16:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Co sądzicie o takich elementach do rozrządu?
W skład zestawu wchodzą : PASEK firmy CONTITECH ( CT975 ) - ( Germany )
# ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55312 ) - ( Germany )
# ROLKA KIERUNKOWA firmy RUVILLE ( 55327 ) - ( Germany )
# ROLKA KIERUNKOWA firmy RUVILLE ( 55373 ) - ( Germany )
# POMPA WODY firmy RUVILLE ( 65313 ) - ( Germany )
Wlaśnie czeka mnie wymiana rozrządu a kolega Binio polecil mi ten zestaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2011, o 19:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
paski conti to chyba nr jeden w tej chwili. Nie ma lepszych czy to rozrzad czy pasek PK. Rolki ruville to i tak w srodku beda zapewne INA czy innych dobrych firm. Moze byc ten zestaw ale jak beda rolki SKF to tez bardzo dobry zestaw bedzie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 295 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL