Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 listopada 2010, o 23:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
olej w skrzyni zmienia stan skupienia pod wplywem niskiej temp

Chciałeś powiedzieć, że zmienia się gęstość oleju, bo jakby zmienił stan skupienia to by się z niego zrobił piasek (chyba).

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 listopada 2010, o 23:46 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Chciałeś powiedzieć, że zmienia się gęstość oleju, bo jakby zmienił stan skupienia to by się z niego zrobił piasek (chyba).
Pieknie to ujales :) Zmienia gestosc pod wplywem minusowej lub bliskiej 0' temp :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 listopada 2010, o 12:45 
DAN napisał(a):
Polus,cezzar sprawdźcie linki od strony skrzyni.


Tzn? Linki są. Co jeszcze można tam sprawdzić? Regulacja to tylko przy lewarku.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 listopada 2010, o 01:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
cezzar napisał(a):
Co jeszcze można tam sprawdzić?

U mnie był problem taki, że pancerz popękał i brud się dostał, tam przy skrzyni biegów. Przez to jak silnik był zimny nie mogłem w ogóle wrzucić 1, ruszałem z 2.
Niby jedno nie ma za dużo wspólnego z drugim, no ale mówię jak było.
Ciągle jeszcze tych linek nie wymieniłem, bo teraz jest ok.

Ale temat jest o oleju w skrzyni, więc koniec o linkach.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 listopada 2010, o 01:40 
Tak jak było wyżej pisane na pewno można wymienić olej, bo skoro dali fabrycznie nie tylko korek kontrolny,
ale także spustowy to widocznie w jakimś celu..
Poza tym jak wymieniałem olej u siebie to widać było że kwalifikował się do wymiany.
Syfu złapał sporo, wiec zimą na pewno to miało wpływ na jego właściwości.
60 zł 2L kosztują, a wymienić można śmiało samemu, laik by sobie poradził, na pewno nie zaszkodzi.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 18:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Panowie, czy da sie dolac olej do skrzyni poprzes otwor, w ktory sie wkreca czujnik wstecznego ?? On jest wkrecony bezposrednio do skrzyni i ma stycznosc z olejem..

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 18:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
A po co sie tamtedy gimnastykowac, skoro na gorze masz korek do nalewania oleju. Jest pod akumulatorem. Pozatym jak chcesz dolewac tego oleju ? Na oko ? Do tego jest taki korek z boku obudowy i go sie wykreca, nastepnie lejesz olej od gory az ta dziurka z boku zacznie sie wylewac i wtedy przestajesz lac i zakrecasz ta dziurke z boku i na gorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 19:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
skoro na gorze masz korek do nalewania oleju. Jest pod akumulatorem.
czyli mam wykrecic aku i tam wobacze korek ??

marcinpsk napisał(a):
Do tego jest taki korek z boku obudowy i go sie wykreca,
w ktorym miejscu ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 19:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Musisz zdjac ten plastik co aku stoi na nim i bedzie pod tym korek. Odkreca sie kluczem ampulowym. Korek z boku w skrzyni F23 jest chyba z przodu albo z boku od strony kola.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 20:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Odkreca sie kluczem ampulowym
No to tak jak korek do oleju w silniku. Mam nadzieje, ze wszystkie te korki maja ten sam klucz i nie bedzie zabawy z szukaniem kluczy. Jutro to obadam, wymiana plynu mi sie dosc prosta sprawa wydaje. Gorzej widze ta regulacje ciegiel :/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 20:56 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Imię: Tomek
Silnik: Z16XE
U siebie chętnie też zmienię olej, ale niech ktoś mi powie jaką jak mam skrzynię?
Silnik Z16XE (czyżby skrzynia to F17)


Pzdr

_________________
Moja Asterka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 marca 2011, o 21:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
według tej strony: http://astracoupe.pl/dane/ masz F17.

cheers,
Art

_________________
"top down" non stop ::love


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2011, o 12:02 
Czy to prawda że olej 19 40 182 został zastąpiony olejem 19 40 184.
Byłem w ASO i chciałem olej do manualnej skrzyni i facet sprzedajacy dał mi z olej z nr 19 40 184,a jak sprawdziłem na jakiejs stronce to niby to jest olej do automatycznej skrzyni biegów a nie do manualnej????
nie wiem teraz czy moge zalac takim olejem swoją F17

taki olej dokłądnie dostałem:
http://img130.imageshack.us/i/dextronvi.jpg/


Góra
  
 
PostNapisane: 19 marca 2011, o 12:23 
Raczej to powinien by ten pierwszy z końcówką numeru katalogowego 182 czyli:

http://www.opel-madry.pl/index.php?k=776&p=551


Góra
  
 
PostNapisane: 19 marca 2011, o 12:31 
hmmmm no tez mi się tak wydaje....to czyli koleś w ASO zrobił mnie w ..uja :/ ? ::klnie
kazał mi zalać olejem do automatu skrzynie manualną :[
mówił że nie ma już tego z koncówką 182 i bedzie teraz tylko ten 184...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL