Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 05:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 października 2009, o 20:36 
Witam chce kupic blow off tylko mam problem jaki wybrac kazdy pisze inaczej wiec zwracam sie do was z góry Dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, o 20:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Seba napisał(a):
kazdy pisze inaczej

i tutaj na forum, nie bedzie inaczej.
Ja odradzam montazu Blow-Off.
Jezeli poszukasz troche po internecie informacji, to dojdziesz do tego jakie sa plusy, i jakie minusy, a wtedy rozsadzisz, czy warto z tymi minusami zyc, ale troszeczke pffffft.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, o 13:14 
Jak chcesz to ja mam BOVa na sprzedaż odezwij sie na PW. Moge Ci odstapic BOVa dwutloczkowego Baileya + rure dolotu aluminiowa z przygotwana flansza pod tego BOVa.

Adam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, o 23:06 
To ja mam prośbe jakie sa minusy załozenia Blow-Off ????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, o 10:49 
Zalety;
- dzwiek upuszczanego powietrza

Wady;
- podwyzszone zuzycie paliwa
- wyzsze zuzycie turbiny, poprzez (duzo) zawyzone obroty w czasie upuszczania powietrza)
- Motronic warjuje, bo ciagle zmienia sie zestaw mieszanki, wprawdzie kodu bledu nie wywala, ale Motronic ma ciagle "pelne rece roboty" z korektura mieszanki, poprzez to nie potrafi zestroic "Twoich" map.
- nielegalne w UE (raz zassane gazy, nie moga opuscic silnika bez uprzedniego ich "wyczyszczenia" np. katalizator itp.)

To by bylo tak w skrocie.
Przygotował SirAdam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, o 13:42 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ale jak poezja dla uszu płynie z pod maski i to chyba raczej przyćmiewa wady blow off-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, o 13:53 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 5 maja 2009, o 21:46
Lokalizacja: masz coupe ??
Silnik: Z18XE
Ja bym tego nie stosował ;) Raz że ma więcej wad jak zalet w dodatku kosztuje. Dwa nakleiłbym 1.8 na klapę :twisted:


Ostatnio edytowano 18 października 2009, o 13:53 przez Pd24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 17:26 
ja tez odradzam mialem zamontowanego wiecej bylo kłopotow falujace obroty i blad i był slabszy i wiecej palil


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 23:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
alpi666 napisał(a):
i blad i był slabszy i wiecej palil
i to jest wystarczajacy dla mnie argument, zeby nawet sie nie zastanawiac nad montowaniem tego badziewia :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 18:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Ja nie mam błędu a nad spalaniem nigdy się nie zastanawiałem wychodze z założenia że tyle spali ile mu wleje innej opcji nie ma...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 19:32 
Obrazek

u mnie tak to wygladało


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 19:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
alpi666 napisał(a):
u mnie tak to wygladało

No to powiem Ci że troche to dziwnie wyglądało... Czemu ten przewód między IC a przepustnicą jest tak dziwnie powyginany???


Ostatnio edytowano 28 października 2009, o 19:56 przez Boro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 19:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ten wezyk z podcisnienia "powinien" byc o 2 metry dluzszy xP
Ok, konczymy OT.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 20:54 
bo to były testy :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, o 17:21 
a z jakim skutkiem sie zakonczyły :D ??


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL