Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 13 maja 2024, o 13:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Blow-off w DTI
PostNapisane: 22 września 2009, o 20:03 
Chciałbym poznać wasze opinie na ten temat. Może ktoś ma znajomego, który coś z tym kombinował albo może ktoś coś sam probował :)

Nie ukrywam, że zastanawiam się nad tym u siebie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, o 20:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
moja opinia:
smiesznie to wyglada w klekocie z mala pojemnoscia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, o 20:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W dieslach sie tego nie praktykuje. Zreszta nawet gdyby to nie w silnikach na turbienie garretta- za salabe sa. Jesli chesz szybciej wykonczyc swoje turbawke to zamontuj.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, o 22:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
Jesli chesz szybciej wykonczyc swoje turbawke to zamontuj.

Nareszcie ktos z rozasdnym mysleniem, bo co do wiedzy to nie ma watpliwosci ze ja masz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, o 09:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 września 2008, o 15:49
Lokalizacja: Kraków
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Aktualny samochód: Honda S2000
heh poza tym jest to lekko pół śmieszne

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Lei0nSnLWEA[/youtube]

kle kle kle pssssss kle kle kle psssss

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________

"Nie dyskutuj z idiotą: najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 08:14 
a co myślicie o założeniu do x18xe1 ??

Pewnie tylko do turbolota nadaje sie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 08:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
marcinek2508 napisał(a):
a co myślicie o założeniu do x18xe1 ??
Marcin daj spokój :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 08:28 
Robertnet napisał(a):
Marcin daj spokój


tak myślałem....już nie mam co wymyślać :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 12:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
marcinek2508 napisał(a):
a co myślicie o założeniu do x18xe1 ??


do wolnossących siników nie założysz.z czego ma Ci psikać??

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 13:13 
marcinek2508, Zawór upustowy różnicy ciśnienia (ang. Blow Off) utrzymuje stałe ciśnienie w układzie dolotowym turbo doładowanym silnika spalinowego.

Gdy przepustnica będzie zamknięta powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach), wylatuje przez zawór upustowy. Zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ na układ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.

Dzięki temu również turbina nie traci obrotów, możemy włączyć następny bieg i sprężarka od razu zacznie pompować powietrze, ciśnienie między przepustnicą, a komorą spalania i między przepustnicą, a turbosprężarką jest takie same, przy czym silnik reaguje na otwieranie i zamykanie przepustnicy "łagodniej".

Źródło „http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaw%C3%B3r_upustowy”


odpowiedz mi teraz na jedno zajebiscie proste pytanie : do czego chcesz to zamontowac w 1.8 ??? are you lost your mind ??? =; :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 13:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 września 2008, o 15:49
Lokalizacja: Kraków
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Aktualny samochód: Honda S2000
W 1.8 jak chcesz pssssss żeby Ci robiło to na allegro są gwizdki które się montuje do rury wydechowej. Co nie zmienia faktu ze dalej jest to Bez sensu i zalatuje wieś tuningiem

_________________

"Nie dyskutuj z idiotą: najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, o 14:30 
oke oke juz podziekowalem za blow offa....jak sobie uzbieram na turbolota to wtedy pomysle :P
tylko tak pytalem bo sie zastanawialem...ale WY nie musicie już mi jazd montowac :D

[ Dodano: Czw 24 Wrz, 2009 15:36 ]
tasman napisał(a):
Co nie zmienia faktu ze dalej jest to Bez sensu i zalatuje wieś tuningiem

wieś odpada :)


Ostatnio edytowano 24 września 2009, o 14:36 przez marcinek2508, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL