Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 16:43

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 14:37 
Witam,
Jaka temperature pokazuje wam wskaznik?
U mnie temperatura wacha sie pomiedzy 85 a 92 - widac, ze jak dojdzie do 92, to zalacza sie wentylator jakis i ladnie spada do 92. Jednakze, to raczej w korku. Przy takiej pogodzie jak mamy teraz, to czasami ma problemy z utrzymaniem 85. Zwlaszcza jak sie odkreci ogrzewanie w srodku na maksa, to wtedy mam kolo 80. To normalne, ze temperatura sie tak wacha w tym silniku - 2.0T, czy tez mam cos nie tak?


Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 15:28 
no własnie ja też tak mam juz nawet chcialem o to pytać
niech ktos napisze czy jest to ok?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 15:44 
U mnie było to samo wymieniłem termostat i jest równo 90 cały czas tyle ,że mój silnk to 1.8 więc lepiej poczekajcie aż ktoś z 2.0T sie wypowie :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 16:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jest OK, wszystkie Turbo tak maja.Nie wiem czy taki "zimny" termostat mamy, czy co ?



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 18:41 
zapomniałem dodać że mam 1.8
Sir Adam czy to OK odnosi sie również do 1.8 czy tylko do 2.0T?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2005, o 20:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Raczej do Turbo, bo co do 1,8 nie jestem pewien jak ta wskazowka, tam pokazuje.
Napewno zglosi sie jeszcze ktos, kto jezdzi 1,8 i da Ci konkretna odpowiedz.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2005, o 02:12 
Wiatm
Ja przerabiałem ten temat w tamtym roku tylko z 2,2 max co miałem to 80 i zmieniłem termostat i z tego co sie dowiedziałem sa dwa rodzaje termostatów
1 na kraje o niżej temeratuze temp. otwar. - zam. 90 -101 +\-
2 i kraje o wyzej temp.86-96 +\-
TAk przynajmniej dowiedziałem się w ASO. Oczywiście mój byl zrabany bo nie odpusciłem sobie tej przyjemności aby go sprawdzić i lekutko :twisted: nagrzać :twisted:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2005, o 15:08 
Jednakze cos chyba jest u mnie z tych chlodzeniem nie tak. Temperatura sie mocno wacha i jak czasami dochodzi do 92, nawet troche powyzej i zapala ikonke chlodzenia, ktora zawsze gasnie przy nastepnym wlaczeniu. Po zapaleniu przelacza sie w tryb awaryjny i co dalej wiadomo - odpala wszystkie wentylatory i ladnie wychladza. Ale czemu ma takie problemu z normalnym utrzymaniem temperatury. Plynu chlodzacego nie brakuje. Podejzewam pompe na wyjsciu z chlodnicy - wczesniej zglaszala jakies bledy - moze to byc to?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2005, o 18:28 
SirAdam napisał(a):
Napewno zglosi sie jeszcze ktos, kto jezdzi 1,8 i da Ci konkretna odpowiedz.


W moim 1.8 podobne objawy. Podczas jazdy wskazuje mi lekko powyżej 80 lub po prostu 80. W korku potrafi dojść do 90 i załącza się wentylator. Generalnie wskazówka pływa między tymi dwoma wartościami. Zarówno w poprzednich dwóch Roverach jak i teraz obecnym wskazówka zawsze była w tym samym miejscu, na połowie skali. Takich skoków jak w QP nie obserwowałem. Ale to widać dla niej (innych Opli może też?) normalne.
Pozdr!

Czytam ten post po jakimś czasie od napisania i wiem, że padnięty był termostat. Najłatwiej to zauważyć dopiero zimą :P


Ostatnio edytowano 23 lutego 2006, o 10:49 przez Piciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2005, o 02:06 
Piciu napisał(a):
SirAdam napisał(a):
Napewno zglosi sie jeszcze ktos, kto jezdzi 1,8 i da Ci konkretna odpowiedz.
Ale to widać dla niej (innych Opli może też?) normalne.
Pozdr!


To jest dosyć typowe dla Opli z tego co zauważyłem. U mnie w Calibrze wskazówka lata pomiędzy 90 a 97 stopni - przy tej temp. załącza się oczywiście wentylator. U mnie jest wszystko ok. Jutro zapytam jeszcze kumpla jak ma w Astrze 1.6 - żeby się upewnić co do mojej teorii :wink:

Pozdrawiam!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2005, o 10:57 
Ja rozumiem, ze wachania sa norma. Ale czemu jak u mnie dojdzie do 92 to wchodzi w awarie - wlacza wentylatory i ladnie schodzi do jakis 85. Wedlug mnie przyczyna moze byc, ze on przy 92 wlacza cos - dodatkowy wentylator/ jakas pompe, ktora sie nie wlacza i dlatego wyswietla blad i wchodzi w awarie. Nie wiecie co to moze byc?



Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2005, o 23:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Ale czemu jak u mnie dojdzie do 92 to wchodzi w awarie



a co powiesz na to zeby pojechac do ASO i odpytac Motronic an kody bledow.Jezeli blad wyskakuje to jest tez zapisany w pamieci Motronic-a.



mjaza napisał(a):
Nie wiecie co to moze byc?



Nie wiem czy ktos Ci cos na to pytanie odpowie, poprostu dlatego ze nikt nie jest jasnowidzem :wink: :lol:





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2005, o 01:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
strzelam: problem z wlaczeniem "2giego" biegu wentylatora klimy. Jak trafie to piwo :P
hihi.

Niestety Adam ma 100% racji...bez tech-tool'a sie nie obejdzie :/ swoja droga zastanawiam sie czy dalby rade jakis obdmaster czy inny...ale tak na chlopski rozum: "nieudana proba wlaczenia 2giego biegu wentylatora" to chyba nie jest blad z tych "obd-podstawowych" :roll: :?:

U mnie to juz w ogole all szaleje :oops: ale wachania sa zupelnie normalne :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 16:24 
wszystko ok ja włąsnie jestem po wymianie termostatu i czyjnika temp i mam w miesice 90-92 stopnie w trasie lezy na 80 -85


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, o 10:55 
Wracając do tematu, czy ktoś z Was się orientuje gdzie w silniku 2,2 jest czujnik temperatury silnika? To samo nie załącza się wiatrak silnika, zapala sie kontrolka a w chłodnicy nicccc nie ma więc pewno w bloku ale czy aby na pewno?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL