Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 09:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 14:56 
Pojawił mi się poważny problem :-(

Od jakiegoś czasu kontrolka od silnika świeci się praktycznie cały czas...

Sporo obiawów świadczących o przepływomierzu i silniczku krokowym.
1. Przy zapaleniu się kontroli jest szarpnięcie.
2. Przy dodawaniu gazu traci moc po czym wyrywa do przodu - czasem nie moge normalnie ruszyć ze świateł :/
3. Auto potrafi zgasnać przy hamowaniu
4. Na biegu jałowym obroty falują prawie do zduszenia.

Pojechałem do znajomego warsztatu. Zabrali go na diagnostykę komputerem.
Błąd mówiący o uszkodzeniu czujnika temperatury powietrza oraz czujnika masy powietrza.
Zamówiliśmy przepływke. Nigdzie nie było BOSCH'a więc stwierdziłem że spróbujemy zamiennik(HART'a)... Zakładamy.
Chodził dobrze mimo że kontrolka nie zgasła.
Gościu z komputerem miał już zamknięte wiec wracam do domu. Przejechałem 30 km i obiawy wróciły :'(

Następnego dnia auto pojechało na komp. Dokładnie te same komunikaty. Reklamacja nowej przepływki.

Trafiła się okazja na oryginalną przepływkę z niewielkim przebiegiem za połowe ceny wiec mówię DOBRA. Znajomy znów zabrał auto.
Kiedy wrócił powiedział, że zakładali 3 różne przepływki łącznie z nówką HELLA (830zł o zgrozo !!) i na każdej te same błędy...

Co więcej... Przy próbie skasowania błędów za pomocą kompa, w momencie gaśnięcia kontrolki gasł również silnik :(:(:(

Nie wiem zupełnie co robić i gdzie szukać ?? Boje sie że to może być coś z kompem.
Wszystkie wtyki przetarte i zpsikane jakimś preparatem do leprzego przewodzenia - nic nie pomaga.

Co tu robic Panowie I Panie ?? :'(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 15:05 
może troszkę źle zrozumiałem Twój problem, ale wydaje mi się, że to ten sam problem który miał SJR masz tu link viewtopic.php?t=3767


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 15:29 
dżizu, faktycznie to może być to :DD Ten sam silnik co mój.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 16:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
przy okazji naprawiania warto tez przeczyscic przepustnice i udroznic wszystkie kanaliki.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 17:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Gildzior napisał(a):
Co tu robic Panowie I Panie ?? :'(


Zrób dokładnie to co jest napisane w linku i na 100% pomoże. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, o 22:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Problem rozwiazany,
a gdyby kolega Gildzior, zadal sobie troche trudu, i poszukal, to rozwiazanie znalazlby szybciej niz zdazyl napisac pierwszy post.
Opis jest nawet jako przyklejony na forum, aby mozna go bylo szybciej ZNALEZC.

Zamykam.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL