Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 06:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 00:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
boryskrystian napisał(a):
resztki tej płozy nie wyjmowałem z miski


:lol: pozostwie to bez komentarza, bo moglby zostac zle odebrany :lol:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 09:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Pewnie pompa olejowa ( jej kola zebate) zmieliły te resztki- bynajmniej wlasciciel tak zakładał :lol: :lol:

Choc tak naprawde moglo sie upiec bo w korku jest magnes a filtr w smoku tez mogl zatrzymać ale momo to ryzyko jest ze opilki sobie hulają po silniku. :-)

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 11:06 
Przecież w misce jest tylko smok nie ma tam koła zębatego który napędza pomp olejową. Pompa jest w obudowie rozrządu.
Szczelina do miski olejowej do rozrządu jest strasznie mała i nie ma szans żeby ta płoza podskoczyła i wpadła w łańcuch.
Założę się że ta resztka płozy jest cała. Fakt też chciałem to wyjąć ale rozmawiałem z dwoma gościami co robią remonty silniów i powiedzieli żebym to olał :/

Przecież jak by ta płoza wpadła w rozrząd to już dawno by przeskoczył a potencialne opiłki nie zostaną wciągnięte z olejem bo jest siatka na smoku.

Więc czemu rozrząd grzechocze?


Ostatnio edytowano 12 lutego 2009, o 11:18 przez boryskrystian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 14:17 
Widzę – że moja teza może być prawdziwa….może być tak, że resztki tej płozy przytkały po prostu smok i nie zaciąga on dobrze oleju wynikiem czego może być mniejsze smarowanie, może łańcuch ulega stopniowemu zacieraniu i lada moment pęknie, nie boisz się tego ? Dlaczego nie odkręcisz miski żeby to sprawdzić – jak ci mechanicy powiedzieli Ci żebyś to olał – nie są to zbyt dobrzy i kompetentni w swoim fachu mechanicy, może powinni wziąć się za coś innego np. kuchni włoska alboco ? Acha powiedz kiedy ostatnio zmieniałeś olej, na jakim jeździsz i jaki jest jego aktualny stan na bagnecie ? Powinien być max w przypadku z22se. Musisz odkrencic koniecznie miskę olejową ! Pokusił bym się też o nowy olej przy okazji....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 15:16 
Olej wlałem nowy razem z wymianą rozrządu mobil 5w-50, chyba jest dobry.
Też przypuszczam że smok jest zatkany bo już nic innego do głowy mi nie przychodzi.
Jeszcze postaram się podłączyć jakiś manometr pod czujnik ciśnienia oleju i sprawdzę jakie jest ciśnienie, na biegu jałowym powinno wynosić coś koło 1.5 / 700 - 775 (bar / obr. na minutę).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 15:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
5w-50 jest dobry z zależności jaki masz nie duży przebieg

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 15:53 
boryskrystian napisał(a):
Jeszcze postaram się podłączyć jakiś manometr pod czujnik ciśnienia oleju i sprawdzę jakie jest ciśnienie, na biegu jałowym powinno wynosić coś koło 1.5 / 700 - 775 (bar / obr. na minutę).


Ty nie kombinuj - tylko ściągnij ta cholerną michę !!! Manometr może pokazać, że jest ok, a będzie tak naprawdę inaczej !
ryba1 napisał(a):
5w-50 jest dobry z zależności jaki masz nie duży przebieg


Rybka z z22se jest inaczej, jak zwróciłem uwagę co bardzo mnie zdziwiło - na niektórych serwisach zagranicznych zaznaczam zagranicznych do silnika z22se był o dziwo wlewany od nowości olej pół syntetyczny - ja tak mam - i dzwoniłem nawet na serwisu w Niemczech w którym moja coupe była serwisowana - potwierdzenie - tak w tym aucie laliśmy od nowości olej pół syntetyczny - po debacie na ten temat z kolegą Bestia uznaliśmy politykę wlewania tego oleju do z22se za trafną. Ale to juz nie w tym topicu...Teraz gadka o łańcuszku ! Krystjan (bo zakładam, żę tak masz na imię) wiem że jest zimno jak h.. ale rusz swój tyłek i ściągnij miskę olejową !!! Inaczej możemy tylko gdybać i snuć teorie, ja bym to zrobił - my juz więcej nie możemy Ci nic pomóc - podpowiedzi od doświadczonych i znających się na rzeczy kolegów z forum też już dostałeś - reszta należy do Ciebie !


Ostatnio edytowano 12 lutego 2009, o 15:54 przez Spiderxxx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 16:48 
zrobię to dopiero w poniedziałek i dam znać co i jak ;)
pozdr!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 17:28 
Witam wszystkich. Właśnie padł mi łańcuch w QP 2,2. Czy ktoś wie ile kosztuje naprawa?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 18:30 
Przemek napisał(a):
Witam wszystkich. Właśnie padł mi łańcuch w QP 2,2. Czy ktoś wie ile kosztuje naprawa?

viewtopic.php?t=3855&start=0
to jest link do tematu w ktorym jeden z kolegow opisuje swoją tragedie z łańcuchem.A ile Cie to bedzie kosztowalo to sie dowiesz dopiero jak zobaczysz uszkodzenia.To moze opisz okolicznosci?jestem ciekaw...współczuje...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 22:16 
Przemek, A mogbys zdradzic na jakim oleju jezdziles i jaki przebieg mial silnik


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2009, o 23:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
boryskrystian napisał(a):
Przecież w misce jest tylko smok nie ma tam koła zębatego który napędza pomp olejową.


Nie no pompy olejowej nigdy w zyciu nie widziles? To jest pompa zebata, nie tloczkowa czy jeszcze jakas inna. Albo smok zatkany albo pompa juz do wymiany.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, o 10:02 
Łańcuch padl mi przy odpalaniu samochodu. Samochód był już w warsztacie brata oddany na wymiane rozrządu. Pech to pech. Przebieg to 157 tys. Jezdzilem na Mobilu pólsyntetyk. Taki byl lany wedlug ksiazki serwisowej od samego poczatku


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, o 15:02 
Przemek napisał(a):
Samochód był już w warsztacie brata oddany na wymiane rozrządu.

To juz raz wymienialeś łańcuch o ten nowy padl? :O
Jeśli przyjdzie Ci wymieniac głowicę to kup drugi silnik, bardziej się bedzie opłacać, a i części dużo zostanie. Chyba, że szczęśliwie zakończy sie "tylko" na łańcuchu, czego Ci życzę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, o 15:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 października 2008, o 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Artur
Silnik: Y22DTR
novy33, chyba chodziło o to, że auta było już w warsztacie i czekało na wymianę, a w momencie odpalenia silnika łańcuszek padł.

_________________
"top down" non stop ::love


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL