Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 15 maja 2024, o 21:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 23:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
@Bestia


nic dodac nic ujac, dobry posting - respekt.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 23:35 
Dzięki bestia za wyczerpująca odpowiedź.

Jedyne co mnie martwi to że u mnie chcą za części ponad 1500 PLN i zastanawiam się czy nie chcą mi czegoś za dużo na siłę wymienić.

Z tego co się już dowiedziałem to w tej cenie są:
-nowe ślizgacze
-3 koła zębate
-2 łańcuchy?
- napinacz
i chyba jeszcze coś ale nie pamiętam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 23:55 
Sprobuj sie dowiedziec jak wyglada to w sklepie gsi z poznania masz tu adres e-mail gsihurt@wp.pl


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 00:09 
bestia, dzięki zaraz do nich napisze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 10:34 
Bestia wszystko sie zgadza. Ale mozna zrobic jeszcze jedna rzecz. Poprosytu sprawdzic w Oplu w bazie po numerach nadwozia czy ten model wyszedl z wada czy juz bez. I mysle ze bedzie to w kwestii uspokojenia bardzo cenna informacja dla posiadacza modelu z tym silnikiem.
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 15:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
jakub24 napisał(a):
sprawdzic w Oplu w bazie po numerach nadwozia czy ten model wyszedl z wada czy juz bez.


NIE MA MODELOW bez tej wady, po wymianie na zmodyfikowane czesci, problem nie jest taki drastyczny, ale ISTNIEJE NADAL.Dlaczego wy nie chcecie w to uwierzyc ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 20:26 
Wierza nie wierza ale prosze nie straszyc ludzi :razz:

Mowisz ze Opel tego problemu nie rozwiazal nigdy w tym silniku. Wedlug tego rozumowania zmiana lancucha nic nie daje po problem tych elementow dalej wystepuje. Czyli powinienem do konca nie spac po nocach czy aby mi nie peknie ktoregos pieknego dnia.

A tak na marginesie to ja mam naprawde wyjatkowe 2.2! Chyba, wrecz kosmiczne. 115 tys i jeszcze sie nie zerwał. Ale pewno to lada dzien. Dam niezwlocznie znac jak to nastapi. Wtedy kupie 2.0 Turbo i Sir Adam bedzie zadowolony :razz:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 20:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
jakub24...śmiej się śmiej.... :roll:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 22:14 
Smieje sie bo juz mnie naprawde smieszy ta cala sprawa z tym rozrzadem i ta cala polemika. Dajmy juz spokoj, wy nas ostrzegacie przed tym, my sie bronimy i tak sie w tej kwestii nie dogadamy :razz: ale przy najmniej jest fajnie :lol: Jak sie zerwie przyznam wam racje i bede sie sluchał po grób. Obiecuje :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, o 22:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
jakub24,

jakub24 napisał(a):
Wedlug tego rozumowania zmiana lancucha nic nie daje po problem tych elementow dalej wystepuje.


Okres czasu pomiedzy wymianami lancucha zostal zwiekszony, wiecej nie.
Ze jeden lancuch peka wczesniej drugi pozniej a trzeci wcale to jest ...............samo zycie.
Jeden pasek rozrzadu trzyma 90.000 drugi przepisowe 60.000 a u mnie byl juz do wymiany po 38.000 km - rowniez samo zycie.

Straszyc ja nikogo nie chce, jezeli o mnie chodzi to zycze wszystkim aby te biedne 2,2 chodzily bezawaryjnie conajmniej 1.000.000 km
Mi nic po tym ze bede kogos straszyl, nie takie sa moje intencje.



Adam


PS. zycze spokojnych i przespanych nocy :wink:


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, o 23:18 
Być może lekarstwo na łańcuszek w 2.2

Swojego posta podpinam pod temat łańcuszka rozrządu, oto co znalazłem na forum zagranicznym – być może jest to lekarstwo na łańcuszek w naszych z2.2se
Trzeba kliknąć link i poczekać moment aż załadują się zdjęcia http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic. ... &&start=25
-drugie zdjęcie od góry przedstawia dyszę olejową – która rzuca olej na łańcuch rozrządu (niestety zdjęcie niezbyt wyraźne)
Teraz drugi link i pierwsze zdjęcie od góry
http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic. ... &&start=50
- dysza ta znajduje się pod środkowym ślizgaczem

Sprawa jest taka, że rozchodzi się głownie o tą dyszę a to z tego wzglądu ze zwiększyli średnice tej dyszy a raczej otworu w niej z 3mm do ok7 co pozwoliło na zwiększenie natrysku oleju na łańcuch a innymi słowy mówiąc jego lepsze smarowanie. Niestety nie mogę znaleźć numeru tej części a nie ukrywam że mam diabelną pokusę na jej zakup i wymianę w swoim silniku. Na chłopski rozum wydaje się, że może to usunąć problem łańcucha ponieważ średnica dyszy odpowiedzialnej za natrysk oleju na łańcuch została ponad dwukrotnie zwiększona. Co sądzą o tym nasi spece od mechaniki ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, o 07:51 
czy komus z forum cos sie z tym rozrzadem kiedykolwiek stalo??????
ja jak szukalem auta to w ogloszeniach na niemieckich stronach pisali ludzie ze wymieniony silnik na gwarancji ale w 2.0t?????? :P

w serwisie powiedzieli mi ze trzeba dbac o stan i jakosc oleju i wszystko wtedy jest ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, o 09:27 
Przez te lancuszkowe dyskusje d ..a mi sie marszczy od paru tygodni. Postanowilem ,sam poszukac wiarygodnych zrodel, w Polsce byly do tej pory dwa przypatki awarii lancuszkow w silnikach 22. Awarie w/g rzeczoznawcow nastapily po uzyciu niewlasciwego oleju, ten wlasciwy to gm 0/30 lub 5/30,oraz zbyt niskiego poziomu tego oleju w silniku,napinacze sa podobno hydrauliczne,nie sprawdzalem.Lancuszki podobno spadaly,byly zbyt luzne.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, o 11:06 
brawo Darku ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, o 12:41 
darek1947 napisał(a):
Przez te lancuszkowe dyskusje d ..a mi sie marszczy od paru tygodni


Mi też, nie wiem czy czytałeś moje posty - mnie to też denerwuje, w Polsce żaden z naszych chłopaków prócz Maćka któremu fakt faktem poszedł ten łańcuch w vektrze z2.2se nie miał takich przypadków, ale w Niemczech podobno się to przytrafiło paru modelom. Problem występował i nie można od tak sobie tego zbagatelizować.


darek1947 napisał(a):
ten wlasciwy to gm 0/30 lub 5/30


:O oo a to ciekawostka nowa z tym olejem, czyli co, jak byłem teraz w aso i wymienili mi olej na - Genuine 5w/40 mam zacząć się martwić bo to niewłaściwy olej i teraz peknie mi przez niego łańcuch ? Hmmm o tym jeszcze nie słyszałem, czyli co ten, który mi wlali jest nie właściwy do z2.2se tak ? Nie żartuje, jeśli tak faktycznie jest zaraz go zmienię

piotrek napisał(a):
brawo Darku


- Piotrek ale za co brawo ? Jak na razie ani ty ani kolega darek nie wypowiedzieli się fachowo w kwestii tematu, który dodałem do topiku odnośnie dysy olejowej wiec nie wiem zaco to brawo, za to że Darkowi marszczy się d....a ?? Mi też, ale nie w tym jest problem dyskusji, ja też posiadam tak jak wy z2.2se i bronie tego silniczka bo bardzo dobrze się sprawuje i to nie tylko mi . Jak narazi nie widzę konkretów w nawiązaniu do tematu dyszy olejowej. Chodzi oto aby uzasadnic to technicznie, jakimś artukułem lub czyms innym.

bestia napisał(a):
Szczerze i bez obrazy troche mnie denerwuja wypowiedzi : u mnie nie chałasuje jest ok. Jezeli jestes posiadaczem samochodu ktory ci sie podoba i dbasz o niego nie mozesz poprzestac tylko na tym zeby go myc pomysl co bedzie jak peknie podczas jazdy przy 150 km/h. A i gadki ze ktos powiedzaiał przy sprzedazy ze był wymieniany to tez sa smieszne bo jezeli chodzi o mnie to jak nie mam na pismie z serwisu wymiana to w to nie wierze.
Pozdrawiam


I takie właśnie podejscie do sprawy mi się podoba !!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL