Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 11:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 maja 2007, o 14:21 
Na wstępie, ze względu na to, że jestem tu nowy to WITAM WSZYSTKICH :smile:

Przejrzałem już posty dotyczące tematu z22se i nie znalazłem odpowiedzi. A mianowicie. Chciałbym wymienić ten nieszczęsny rozrząd najlepiej w ASO jednak ci kolesie u mnie w Łodzi nie bardzo orientują się w temacie. W jednym za części chcą 1540 zł + robocizna , ale nie są pewni czy części będą. w drugim ASO mówią, że części nie ma i oni nigdy nie wymieniali rozrządu w tym silniku. Firma która się zajmuje tez Oplami i sprowadza części oryginalne na zamówienie chce za kompletny rozrząd 900 PLN.

Moje pytanie więc brzmi ile to w rzeczywistości powinno kosztować i czy musi być zrobione w ASO?

Jesli ktoś z Was robił już ten rozrząd to byłbym wdzięczny jakbyście napisali jakie tam części są wymieniane w bo w każdym serwisie gdzie sie pytam to mówią co innego. Jeśli ktoś robił to w Łodzi to w którym warsztacie? Z góry dzięki :smile:


Góra
  
 
PostNapisane: 31 maja 2007, o 14:34 
Bart23 napisał(a):
Na wstępie, ze względu na to, że jestem tu nowy to WITAM WSZYSTKICH

Tu się witamy:
viewtopic.php?t=15

Bart23 napisał(a):
Przejrzałem już posty dotyczące tematu z22se i nie znalazłem odpowiedzi.

A tu pytamy w kwestii wymiany rozrządu:
viewtopic.php?t=979&highlight=rozrz%B1d

Hint: nie zakładaj nowego tematu, jeśli możesz zapytać w innym, już utworzonym.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 14:52 
Siema Bart23, możliwe, że widziałem Cię kiedyś na Pomorskiej w Łodzi?
Miłego pobytu na forum. POZDRO!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 14:59 
Burner studiuje tam więc bardzo mozliwe :smile:
POZDRO!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 15:02 
defender, dzięki za wskazówki.

Ale niestety nadal nic nowego się nie dowiedziałem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 15:07 
Bart23 napisał(a):
Burner studiuje tam więc bardzo mozliwe :smile:
POZDRO!


Ja studiuję na POW / Rewolucji, więc co jakiś zcas jeżdżę Pomorską, bo Kościuszki rozkopana :razz: Gdzie studiujesz? UŁ, WSHE czy co innego? Musimy się kiedyś ustawić :wink:

A co do rozrządu (żeby OT nie robić) - pogadam z dobrym kolegą, jest mechanikiem w Oplu w Zgierzu, może coś doradzi czy pokieruje tu i tam...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 15:23 
Ja kończe już (niestety :cool: ) marketing i zarządzanie na UŁ. A ty jak na POW to ek-soc pewnie. Mam tam sporo znajomych :smile:

Z tym rozrządem to był bym wdzięczny bo naprawdę mam kłopot.

A co do ustawki to bardzo chętnie :smile:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 15:46 
Skąd ja to znam :cool:

Nikt nic nie wie o tym rozrządzie :wink: w aso powiedzieli mi ,że to łańcuch i się nie wymienia . Ostatnoi stwierdzili ,że faktycznie qp 2.2 mialo problem z tym łańcuchem ale uporano się z tym . A auta z początkowych lat produkcji miały wymieniony łańcuch więc nie mam się czym przejmować.
Auto jak kupiłem miało 78tys. przebiegu , teraz ma 98 i rozrządu nie ruszałem. Jakby miało wadę fabryczną to już dawno by ten łańcuch pękł a nie przy 100tys. km.

Na początku jak kupiłem auto też się bardzo tym przejąłem ... po czasie przeszło :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 15:57 
Moja QP ma przejechane już 120 000 i rozrząd hałasuje tzn. jak go startuje to czasami pracował jak diesel a teraz zdarza się to coraz częściej. Dlatego sie już bardzo niepokoje i chce to naprawić.

Szczerze mówiąc tez się trochę dziwiłem bo naczytałem sie że już przy 60 000 padały a ja mam 120 tys.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 18:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Bart23 napisał(a):
Moja QP ma przejechane już 120 000 i rozrząd hałasuje tzn. jak go startuje to czasami pracował jak diesel a teraz zdarza się to coraz częściej.


To jest juz "ostatni dzwonek"
Nie lekcewaz tego , bo lada dzien moze byc Exitus.
Wiecej niestety ci nie poradze, bo w niemczech kazdy Opel wie o co chodzi z tym lancuchem.

kristo napisał(a):
w aso powiedzieli mi ,że to łańcuch i się nie wymienia .


Tak bylo planowane, ale GM "sie nie udalo" tego osiagnac.

kristo napisał(a):
Ostatnoi stwierdzili ,że faktycznie qp 2.2 mialo problem z tym łańcuchem ale uporano się z tym


:mrgreen:
Fajna bajka, problem zostal zlagodzony, ale tak naprawde to z nim sie nie da uporac, bo to jest wada konstrukcyjna.Jak myslisz, dlaczego Opel wycofal ten silnik z palety, po zaledwie 4 czy 5 latach.Przeciez taki nowoczesny i przyszlosciowy byl.... :mrgreen:
Jezeli by sie uporali z tym problemem to mogli by dalej go produkowac, ale ze sie nie da tego problemu rozwiazac, bez konstruowania nowego silnika , to poszedl do lamusa.

Tyle na temat 2,2 :razz:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 23:42 
Jeżeli łańcuch hałasuje to bym na lawecie auto do serwisu wiózł :wink:

Aso opla w Polsce (przynajmniej tam gdzie ja byłem) nie jest warsztatem kompetentnym do naprawy/diagnozowania qp niestety. Dlatego moja asterka nie zagości w progach serwisu firmowego .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 10:09 
Ja mam tam 98 tys. i zupelnie nic sie nie dzieje, i sporo sie naczytalem o tym. Problem zostal rozwiazany i tak do tego podchodze. nie zamiezam sie stresowac z powdou jakies rozrzadu. Jedz do Opla, niech Ci sprawdza po numerze nadwozia czy w twoim modelu zostal poprawiony, jesli tak to ciesz sie jazda jesli nie wymieniaj komplet.

Sir Adam straszy kolege, ze 2.2 jest bleee i wogole. Ja tam jestem bardzo zadowolony i znam wiele osob ktore nie maja do niego zadnych zastrzezen. Jednemu lezy to drugiemu to.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 10:54 
tia.... mi tez ten 2.2 nawet lezal. Zbieral sie calkiem calkiem, no moze troche malo koni jak na 2.2l ale nie bylo co narzekac. Vectra b calkiem ladnie z nim jechala. Az pewnego pieknego dnia pod Monachium lancuch poszedl....I od tej pory moje zdanie na temat 2.2 sie kompletnie odmienilo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 13:25 
Musze to koniecznie zrobić bo nie mam zamiaru potem szukać nowego silnika.

Tylko czy orientuje się ktoś z Was ile to powinno kosztować?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 23:15 
Witam
Jezeli chodzi o 2,2 se jest to jedyna wada <łancuch> wiemy wszyscy na forum ze sir i paru chłopakow nie lubi tego silnika mimo ze nie jest taki straszny.W ktoryms poscie doszło do bardzo fajnej wymiany zdan miedzy Sir Adamem i kolega <przepraszam ale nie pamietam nicka> gdzie panowie praktycznie wyjasnili wszystko na temat silnika 2,2 warto poszukac tego postu :). Prawda jest taka i Sir chyba przyznasz ze Polska to nie Niemcy i u nas raczej zataja fakty o takowaych wadach fabrycznych bo tak nalezy pisac o tym. Problem polega na tym ze mechanicy sa przyzwyczajeni <w serwsach opla> do wymiany paska rozrzadu a nie łancucha wiec wola sie trzymac od tego zdala a wystarczy tylko zajrzec w TIS gdze jest wyraznie napisane ze problem sie pojawia --- Czyli tłumaczac na jezyk polski JEST!! I nie ma co tu sie rozpisywac bo w tisie o ile sie nie myle jest podane jakie nr silnika podlegaja wymianie nie rok bo samochod mogł rok stac zanim został sprzedany.

Ja posiadam takowy silnik i nie patrzyłem czy łancuch gra czy nie zamowiłem czesci kosztowało to ok 1000+ - zł + wymiana.Wyglada to tak : w nowym zestawie naprawczym sa nowe ślizgacze innych kształtow co ma powodowac wieksze smarowanie łancucha. chociaz moim zadniem powini dac lepszy łancuch dwu ogniwowy a nie jak od wigry 3 :) takie jak sa w bmw.

Szczerze i bez obrazy troche mnie denerwuja wypowiedzi : u mnie nie chałasuje jest ok. Jezeli jestes posiadaczem samochodu ktory ci sie podoba i dbasz o niego nie mozesz poprzestac tylko na tym zeby go myc pomysl co bedzie jak peknie podczas jazdy przy 150 km/h. A i gadki ze ktos powiedzaiał przy sprzedazy ze był wymieniany to tez sa smieszne bo jezeli chodzi o mnie to jak nie mam na pismie z serwisu wymiana to w to nie wierze.
Pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL